Alla inlägg under mars 2010

Av sofie collén - 29 mars 2010 11:09

 

Det ha varit super helg i helgen med:) andra helgen i rad som sara har varit i stan så i helgen vart det ut gång för oss vi:) vi va in på apelbergs och jag har inte haft så kul på länge:) vi var ute till halv 6 på morgon:) har aldrig varit ute så länge. vi klev upp klockan 9.00 vid 12 tiden så gick vi på dinan och delade på en pizza,super gott var det:) Nu är apun slut och man är tillbaka till skolan igen:( men det är super kul och träffa klassen igen:)

Och nu håller jag på att bli sjuk:/ får se hur jag mår i morgon för jag vill verkligen kunna gå och träna :) hejsvejs!

Av sofie collén - 23 mars 2010 18:47

Ja nu är ine på sitta veckan på praktiken. rätt så skönt men ändå inte.

men jag saknar min klass.

Ja föra helgen  kom sara till Mig och Johannes för att vi skulle gå ut på dans,men vi bestämmde oss för att de vart en hemma kväll så jag och sara gick på videotecket och hyrde 3 filmer så det var super mysigt:)

Nu till helgen komma hon med fast då blire ut gång och det var alldeles för länge sedan vi var ut, så längtar till det super mkt.

Av sofie collén - 17 mars 2010 19:38

  

I dag är det onsdag som sakt lill lördag:) skönt snart helg igen:)

I dag gjorde jag min första aktivitet med 4 st barn fick göra is dekorationer och det gick faktiskt bra:)

efter praktiken i dag lånade jag mamma och pappas bil,för att jag skulle vara med Karin i dag, jag var snäll och for å hämtade henne i undrom sen for vi ner till min och Johannes lägenhet.:) sen var vi hemma en stund sen gick vi på en mysig promenad vi tänkte gå på gymet men det har ju varit så fint väder så vi båda sa varför ska vi vara inne och gyma då vi kan ta en härlig promenad ute i luften:) var roligt att få träffa henne igen de va ett tag sen sisst men det går ju i perioder sånt. men det var roligt att få träffas och pratas:) ska nog träffa henne nästa vecka med.Nä nu ska mamma få köra mig igen var ju och hyrde film i går som jag måste lämna tillbaka så de får vi göra nu med då.

måste hem och tvätta vi har ju tvätt stugan till klockan 21.00 så skriver senaren igen hej hej!


Av sofie collén - 16 mars 2010 20:05

  

Ja i dag har jag vare på apun igen efter lovet och de gick bra:)

jag trivs super i lägenheten. :)

Fick mitt gymkort på golds så nu tränar jag för fult.

ska gå med Karin på något pass i morgon:)

Har nyss sätt på filmen i taket lyssner tjärnorna ska läsa den boken till svenskan:) i morgon ska jag ha min första aktivitet på praktiken så jag hoppas de går bra men de gör de nog:)

ja nu ska väll mamma få köra hem mig till lägenheten:)

Sen ska jag ringa och prata med den hära underbara flickan som jag saknar otroligt mkt. Men till helgen får jag nog kanske träffa henne:)<3 hejsvejs!

Av sofie collén - 12 mars 2010 12:26

     

Min födelsedag har varit super bra! fick gym kortet av mamma och pappa:) sen har jag fått pengar och saker till lägenheten en helt perfekt dag vad den och min och Johannes 3 års-dag helt underbart säger jag bara.:)

I går var jag och malin på gymet vi har även varit där i dag och de går super bra:) så himla skönt. Nu är jag hemma hos mamma en sväng ska packa intför i kväll då vi åker upp tills Johannes mormor till i morgon:) å vad mysigt det komma bli:) så nu har inte tid att sitta här längre så hare så bra. så skriver jag igen då jag är vid en dator! hejsvejs!:)

Av sofie collén - 9 mars 2010 19:02

 

Ja eftersom jag och  älsklingen inte har något internet i våran lägenhet så bloggar jag nu!:)

I morgon fyller jag år och Jag och Johannes har varit tillsammans i 3 år:) känns helt underbart och att vi bor i hop nu:) Men bloggar mer i morgon om jag har någon datar skriver då det har hänt lite mer hejsvejs! 

Av sofie collén - 2 mars 2010 20:53

 

Ja nu är det Mars och nu äre inte länge kvar tills jag fyller 19 år:)

Ja i dag har jag haft mitt körkort i 3 veckor fy vad tiden går fort men det är otrloigt skönt måste jag säga att jag bara kan sätta mig i bilen och åka ditt jag vill. I fredags flyttade jag och Johannes in i lägenheten och det är helt underbart jag bor med min älskling och jag stor trivs i den helt underbart:)

Jag har köpt gardiner till alla rum och köpt mkt annat till den med det är så roligt:) Känns så skönt att man måste förska ta hand om sig sj,kan ju som inte ringa mamma och be hon göra saker åt mig.Nä nu har sofie flyttat hem i från och måste klara saker på engen hand.  Just nu är jag innan på min andra vecka på min APU och jag tycker det går super bra:) Nästa vecka är det lov:D sofie längtar efter lovet:) Men treming i från dalarna är och hälsa på dom har sitt lov den hära veckan:) han har blivit otrloigt stor och det är roligt och få träffa han:) Komma inte bli så mkt skrivit på min blogg tyvärr:/ vi har inget internet i lägenheten och jag vet inte när vi ska skaffa det eller om vi gör det. Så då jag har en dator ska jag passa på att blogga:) ska ta kort på lägenheten så ni ska få se. Nä nu ska jag gå och umågs med Jocke Carola och mamma:)

men hejsvejs! ni får hare så bra forstätt gärna och titta in och läsa min blogg.

ska som sakt skriva då jag har en dator. hej på er!

Ovido - Quiz & Flashcards