Alla inlägg under mars 2011

Av sofie collén - 31 mars 2011 14:09

  Nu är Iza anmälld till valp kurs den 13 april:)

Det ska bli spännande och roligt:)

Av sofie collén - 29 mars 2011 13:28

Emma Åström ringde mig nu för en stund sedan och undrade om jag ville vara med i korp lag till sommarn och spela fotboll skulle vara skit kul:) så vi får se vad det blir av det:) måste kolla upp kostnaden vad det är för dagar:) måste kolla om jag kan ha mina fotbolls skor fortfarande:)

Av sofie collén - 29 mars 2011 12:48

  Iza väckte oss vi halv 6 i morse tror jag det var,så då vare bara att kliva upp och gå ut med tjejen, så hon fick göra i från sig. När vi kom in ingen så åt hon frukost kring hlav 7 då älsklingen  hade farit,Sen vare ut igen så hon fick göra sina behov, sen när vi kom in igen så gick vi och la oss igen, och då sov vi fram till halv 11,det var super mysigt hon sov med mig i sängen och vi hade det jätte mysigt. Sen har husse varit hem på lunch men Iza va så trött så hon sov mest då med.

Så nu medans hon sover tänkte jag försöka läsa på religonen som jag ska redovisa nästa tisdag. Och då älsklingen ha slutat så blire till att träna på tidsresan. så i dag tänkte jag försöka plugga lite med.Så vi hörs i kväll kanske:)

Av sofie collén - 28 mars 2011 21:48

  

Har haft en riktigt mys dag med gumman i dag vi har busat en massa och hon har sovit på magen min i dag:) just nu ligger hon och sover hos älsklingen:)<3hon är ett riktigt charmtroll:)<3

Av sofie collén - 28 mars 2011 09:52

I går då vi gick och la oss så lyfte Johannes upp Iza en sväng i sängen:) sedan var jag ute med henne. Sen när vi kom in då jag tänkte låta henne vara ner för att hon skulle lägga sig i sin bed men då backade de gumman och försökte ta sig upp i sängen. Till slut tog vi uppe henne. Och busade på i sängen och så men till slut somnade hon när oss sen ha flyttat sig lite över allt i sängen i natt.Men då hon har sovit så sov hon jätte bra:) Så hon sov med oss hela natten uppe i sängen.Det var super mysigt men men vågar ju inte riktigt röra på sig , man är ju rädd att man ska mossa henne.

Av sofie collén - 27 mars 2011 23:10

  Ja nu har Iza sovit i ungefär i 3 timmar:) så nu ska hon ut och kissa sen får vi se om vi får sova något eller om hon är jätte pigg då:) Men som tur är så är ju jag ledig den här veckan så det gör inte så mkt om hon håller mig vaken. Vi ska ha en riktigt mysig vecka:)<3

Av sofie collén - 27 mars 2011 10:56

  Mina älsklingar i går kväll:)Iza somnade sedan i älsklingen:)<3

  Nu på morgonen:)<3

Av sofie collén - 26 mars 2011 13:16

              Vi kom hem vid 9 tiden tror jag i går kväll:) Så nu äre första dagen vi har henne här hemma:) Hon är verkligen världens goaste valp:) Hon älskar att mysa och svansen går på henne:) nu sover hon en stund igen:)

Jag är så himla lycklig över henne jag verkligen älskar henne så otrloigt mkt man kan inte göra annat än att älska henne:) Se på hur underbart söt hon är:)<3

Ovido - Quiz & Flashcards