Alla inlägg under november 2010

Av sofie collén - 30 november 2010 07:35

  

Jag önskar mig en sån hära i julklapp den ser så otroligt mysig och eftersom jag älskar att gå i mjukiskläder så tror jag verkligen att den hära skulle komma till anvädning:) men man får väll se i fall man får någon eller inte för jag har som sakt önskat mig den så kanske att jag varit så snäll det hära året att det finns någon som tycker att jag förtjänar den hära, vi får väll se;)

Av sofie collén - 26 november 2010 11:11

  

Nu längtar jag verkligen:) tittade på mejlet nyss och jag hade fått svar från GK-pulsen:) Dom vill träffa mig lördag den 1 december:)

Tänk om jag skulle få bli instrukör:)

men man ska inte hoppas på för mycket nu men de skulle vara sjukt roligt:)

längtar längtar:) det här gjorde min dag:D

Av sofie collén - 23 november 2010 20:24

 

Träningen gick toppen:) sedan efter den blev det en promenad och nu börjar natten närma sig mer och mer, komma att sakna min älskling vid min sida som håller om mig, men det är ju tur att han komma hem på torsdag,men man måste få längta efter varandra i bland med,och jag längtar som en tok nu:) <3

Malin skulle ju kanske ha sovit här i natt men det blev inte av så de får bli nån annan gång,de komma ju flera gånger:)Så tänkte göra mamma och pappa glada i kväll och sova där i natt,och i morgon funderar jag på att pröva sova här hemma sj:)   

Av sofie collén - 23 november 2010 17:02

I dag när jag kom på skolan så skulle koratron ha föreläsning för 2erna och våran bf lärare hade strullat till det lite. så men jag kom ditt och visste inte ifall Malin och Jannica eller skulle komma till den lektionen eftersom jag sj hade uppfattade som så att vi inte var tvungen att gå på koratorns föreläsning,och att man fick stanna hemma då och till museumet till klockan 10:OO då vi skulle titta på en tidsresa. Men jag kom upp till skolan och gick på kuratorns förläsning tillsammans med emma och tvåerna, dom började prata om olika krisser, och jag började fundera på min älskade farmor. Kuratorn frågade oss ifall vi hade varit med om att skylla på läkaren om något går fel, och då började jag berätta om farmor, att mamma och pappa va och hämtade henne för att dom skulle åka ner på antonias studentbal,då dom hade tittat så skulle farmor följa med mamma och pappa hem och äta middag jag jobbade den hära dagen tyvärr hade viljat träffat farmor en sista gång. Men iallfal när farmor klev ur bilen hos mamma och pappa så snubblade hon eller något mamma och pappa såg att farmor föl, och då hade hon brutit höft benet. Mamma och pappa for med farmor på sjukhuset, hon hade jätte ont, och min funderingar började undra ifall farmor skulle överleva det hära. Vi hade hittat hon hemmma i sin lägenhet fler gånger och hon har gjort på sig allt hon hade kunnat legat ett dyng på golvet innan vi hittade henne eller hemkänsten hittade henne,och sånna gånger trode man att hon skulle dö men hon klarade sig och forsatte leva.

Men iallfal på lördag den 8 maj var jag och Johannes på stan och då ringde min mamma och berättade att farmor hade haft jätte ont på natten mot lördagen så läkarna valde att välja henne att operera först. Hon pratade med läkarna på väg ner till operationssalen och då dom skulle söva henne för att hon skulle operas hade hon hunnit somnat in. och den hära döden var man inte beräd på.

Men det va där jag skulle berätta då pappa blev så att han skyllde på läkarna och han tyckte dom kunde ha opererat då hon kom in och hon kanske hade klarat sig då.

Jag tycker att jag ha kunnat pratat med vem som hälst nu om farmor utan att jag ska ha börjat grinna.

Men i dag bräst min tårar igen. Och jag saknar dig otrloigt mycket du finns i mina tankar hela tiden. Jag älskar dig farmor.


Men nu ska jag försöka komma på andra tankar och gå på body pumpen och träna av mig liten och kanske ta mig en promenad sedan.

Sen kanske Malin kommer hit och sover i kväll:)

ska upp till mamma en sväg sedan iallfal fick jätte fina gardiner i dag av mamma som jag ska sätta upp vardagsrummet.

Men nu måste jag gå så jag hinner med mig.

hejsvejs!

Av sofie collén - 23 november 2010 07:09

 

älsklingen for ungefär här i från vi 07:00 till sundsvall för att han ska vara på kurs i 3 dagar sen får jag träffa han igen, men de komma bli tomt. Men går nog bra ändå:)

Malin ska sova här i natt, och då komma ju hon få mig på andra tankar:)

längtar till vi ska beställa bljeterna för att åka och se på Idol 29 februari:) ska bli riktigt kul. Malin va här i går kväll och vi satt och letade rätt på vart man skulle beställa dom, och det hittade och dom går på 350:) Men vi avbokade för vi skulle ha måstat hämtat ut dom på torsdag den hära veckan och vi kännde att vi hade lite lite pengar för de nu. Men till veckan ska vi boka:) Så hoppas jag på att Tone milla och jannica följer med då:)

annars blire bara jag och malin och det blir nog kannon det med:)  

Av sofie collén - 22 november 2010 20:26

  

sitter nu och väntar på att Malin ska komma hit:) och vi ska leta reda på vad biljeterna kostar för att åka och se då idolerna kommer till övik:)

skulle verkligen vara kul och se Jay jag vet att jag redan skrivt de en gång i dag men det tycker jag verkligen:)

I kväll känner jag mig lika lycklig som jag ser ut att göra på bilden:)

va på kursen i kväll och den hade gått bra:)  

Av sofie collén - 22 november 2010 14:12

I dag på skolan börjar jag och Malin prata om att åka och se modo så vi får se när det blir. Sen berättade Malin att någon efter Jul ska Idolerna till övik, så då tänkte vi åka ett gäng tjejer och ha en lite tjej resa:)

skulle var så sjukt kul:)

Tänk att få höra Jay lajv de skulle vara en otrolig känsla:)

har är grymt bra,Malin ska kommer hitt till mig i morgon kväll och då ska vi sätta oss och kolla va biljeterna kan gå på:)

men tänkte jag ta mig ut på en promenad:)   

Av sofie collén - 21 november 2010 22:33

sitter och funderar på ifall jag ska söka om att bli en kontakt person till någon:)

men kan inte bestämma mig men de skulle ju kunna vara roligt:)

Ovido - Quiz & Flashcards