Alla inlägg under september 2010

Av sofie collén - 29 september 2010 08:42

        

I Dag är onsdag och vi 3 ska ha aktviter för 1 , 2 orna som går bf,så vi ska ledda den hära dagen för dom, och det inbär att vi ska börjar med att gå sen blire massa aktviter. Så i dag blire nog en bra dag. Börjar med det hära sedan på kvällen blire zumba och bodybalnce:) så i dag kan man säga att det blire en massa träning skönt:)

Av sofie collén - 27 september 2010 22:33

Japp då ha den hära dagen gått den med, och den har gått bra den med.

Va på zumban i kväll super skönt fick med mig matilda och emelie. :)

har nå lagt in nå dagars jobb får se om dom ringer in mig, behövs pengar. har inte jobbat på länge nu så nu är jag utvilad. Får se hur mkt jobb jag kan ta på mig,har sjukt mkt i skolan nu med och tror inte det komma bli nå mindre än på ett tag vi har ju inte gått så länge och vi sissta året så det är nog heldel,få se hur mkt jag orkar jobba ifall dom ringer in mig.


Jag och Johannes ha ju som sakt pratat om att skaffa en hund vi funderar och förlurar lite,jag hoppas det blir av skulle vara så sjukt mysigt. gå härliga promenader .

Så nu för tiden har jag inte så mkt mer i mitt huvud mer en att vi funderar på att skaffa valpen,jag är så sjukt sugen på det nu.

Ska hinna ner på bibloteket i morgon med på stan och låna valp böcker.

nä nu ska jag börja göra mig klar för sängen, få kryppa ner under täcket med min underbara älskade och bara gossa ner mig nära in till han.

Jag älskar dig så otroligt mkt johannes,du hjälper mig igenom besvärliga sitvationer du finns alltid där för mig. och jag älskar dig 1000 gånnger runt jorden om och om igen. Vill verkligen bygga upp mitt liv med dig.

Av sofie collén - 27 september 2010 07:48

  

Då är det måndag morgon igen och åter en vecka  till ska vi gå.

Min helg har varit kannon har bara tagit de lungt, och pluggat en massa.

I kväll blire Zumba:)

får skriva i kväll om hur dagen har varit.


Av sofie collén - 24 september 2010 07:37

I går hade jag en super dag förutom skolan då men den gick bra den med,kom på mitt projktarbete men ska ändra det lite grann.

I går for jag och älsklingen och hälsade på i granvåg,det var underbart att få träffa dom igen,har verkligen saknat dom men känns som att dom var i utlandet längre en vecka,men nu har jag dom hemma igen. Kvällen slutade med att jag skulle gå på gymmet men jag ringde Tone istället och fick med mig henne på en promenad,och det va super skönt ute. Tiden gick fort för vi gick och pratade så mkt.  du är en undebar människa Tone:)<3        

Av sofie collén - 23 september 2010 07:59

  

Nu tror jag har kommit på vad jag vill ha för projketarbet:)

Ska åka ner på golds i dag och kolla om Johan är där och kolla vad det kostar att ha en personlig tränare i 3 månader. och efter dom 3 månaderna ska jag fortsätta att utveckla mig själv så det ger bra med resultat. jag vill ju både bygga muskler och gå ner i vikt. Tror det hära kan bli ett bra projkt. Jag hoppas det inte är allt för dyrt.  

Av sofie collén - 22 september 2010 11:21

 

Då jag varit liten rammlade jag ner för våran trappan hemma hos mamma och pappa vi for in sjukhuset och dom röntgade mig.Så i decmber upp täckte dom att jag hade en gärntumör, jag hade även epelpsi. Dom gjorde första röntgen i decmber 91. Ja åt väldigt starka medeciner. på en operation var dom tvungen att avbryta för tumören hade inte vuxigt klart så dom tordes inte forsätta.  

kommer inte håg hela historien. Men nu ha mamma riktigt och pratat med försäkringsbolaget så ska vi se om jag får ut nå pengar för mitt ärr som jag runt halva huvudet nu, Jag störs faktiskt väldigt mkt på de. Nog för att det är många som tror att det är benna. Jag stör mig på det för jag vet att det finns där,och jag som älskar att testa nya frisyrer kan inte tästa vilken som hälst på grund av mitt ärr.Mamma bertättade att hon från försäkringskassan skulle höra av sig inom två veckor så får vi se hur det blir då. De är bara veta och se.

Men jag måste säga att jag är otroligt lycklig över att jag sitter här i dag.

Jag har underbara männsikor runt omkring mig som hjälper mig när det behövs.

Jag har mamma och pappa jag har min älskade pojkvän hans familj och min min släkt min underbara vänner. Jag lever alltså helt underbart liv med alla dom jag har runt omkring mig. Och att jag är helt frisk nu.

Av sofie collén - 22 september 2010 11:21

 

Då jag varit liten rammlade jag ner för våran trappan hemma hos mamma och pappa vi for in sjukhuset och dom röntgade mig.Så i decmber upp täckte dom att jag hade en gärntumör, jag hade även epelpsi. Dom gjorde första röntgen i decmber 91. Ja åt väldigt starka medeciner. på en operation var dom tvungen att avbryta för tumören hade inte vuxigt klart så dom tordes inte forsätta.  

kommer inte håg hela historien. Men nu ha mamma riktigt och pratat med försäkringsbolaget så ska vi se om jag får ut nå pengar för mitt ärr som jag runt halva huvudet nu, Jag störs faktiskt väldigt mkt på de. Nog för att det är många som tror att det är benna. Jag stör mig på det för jag vet att det finns där,och jag som älskar att testa nya frisyrer kan inte tästa vilken som hälst på grund av mitt ärr.Mamma bertättade att hon från försäkringskassan skulle höra av sig inom två veckor så får vi se hur det blir då. De är bara veta och se.

Men jag måste säga att jag är otroligt lycklig över att jag sitter här i dag.

Jag har underbara männsikor runt omkring mig som hjälper mig när det behövs.

Jag har mamma och pappa jag har min älskade pojkvän hans familj och min min släkt min underbara vänner. Jag lever alltså helt underbart liv med alla dom jag har runt omkring mig. 

Av sofie collén - 22 september 2010 10:07

  

Gick hem från skolan i går,då jag kom tillbaka på skolan i går efter att jag hade varit hem på lunch. Gick in i klassrummet efter då Sussan kom och öppnade in till klassrummet,jag gick in i klassrummet och sätter mig vid bordet. Kännar att allt börja snurra till,jag tänkte jag sitter kvar en stund till och det gjorde jag och det åter kom igen nå gånger, Känndes som att jag var på väg att spy men det gjorde jag som tur inte. Mamma hämtade mig så jag fick fara hem. Spyde inget då jag kom hem har inte spyt någt alls så jag vet inte var kan vara. På kvällen då jag skulle gå och lägga mig började det snurra igen och känndes som att jag skulle spy,men det kom inget som tur var,kännde en liknaade kännsla då jag vaknade i morse och då bestämmde jag mig för att vara hemma i dag med. Så jag hoppas att jag kan gå i morgon, jag fattar inte vare är jag som aldrig är sjuk har redan vara sjuk två gånger sedan skolan bärja. Nu får jag inte bli sjuk nå mer hoppas jag.

Ovido - Quiz & Flashcards