Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

måndag igen dag!:)

Av sofie collén - 27 februari 2012 07:08

 

jag har haft en underbar helg:)

i fredags blev det film kväll men johannes erika emil och mk och antonia:)

lördagen blev det till att fira johannes mormor som har fyllt år för någon månad sen så vi bjöd dom på mat här hemma ,johannes släkt super mysigt:)

söndagen blev det en liten skoter tur riktigt härligt:)

och på kvällen film med med mk och antonia igen:) men jag lyckades somna i  mot johannes. men det har varit en bra helg:)


Nu är det en ny vecka och ja ska promenera till jobbet i dag med ska försöka gå så ofta som möjligt:) men gruva lite för att gå ut i kyllan . men men klär man sog så är det inga problem i kväll blir det body combat 19.30:)

hoppas ni får en bra dag:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards