Alla inlägg under juli 2010

Av sofie collén - 15 juli 2010 23:01

  

har eran dag varit bra? det har min efter att jag slutade jobba så for jag och klippte mig och det är så skönt ska ta kort i morgon så får ni:) nu är jag ledig i två dagar och det ska bli otroligt skönt:)i morgon ska vi åka och titta på tapeter:) skriver i morgon sov gott 

Av sofie collén - 14 juli 2010 23:36

 

 hej hur har eran dag varit!? min har faktiskt varit bra;) jag ska stax gå och lägga mig eftersom jag börjar jobba klockan 7 i morgon och jobba till 4 klockan kvart i 5 så ska jag äntligen klippa mig,komma bli så härligt men har inte bestämmt mig än hur jag ska göra. men i allfal i dag då jag och älsklingen for till granvåg för han skulle följa med sin mor ,bror och syester till junsele och gå på marknaden och jag började jobba 1 så jag kunde inte följa.men vi satt och pratade i bilen om vad vi skulle göra då vi var ledig,och jag sa att jag ville åka någon stans,men han kom på en bättre i de att vi kanske skulle  ta och lägga våra pengar på något annat och då sa han vi kanske ska göra om köket och det tyckte jag lätt som en bra i de:) så jag hoppas vi göra det för färgen vi har i köket som ni ser är fruktansvärt hemsk. så det skulle vara super kul och göra om det. men nu måste jag gå och sova så får vi höras. :) ska lägga in nya bilder i morgon ska ta kort efter jag klippt mig så får ni se. god natt på er! 

Av sofie collén - 14 juli 2010 00:20

   


jag har inte bestämt mig det ända jag vet är att jag ska spara ut håret med jag vet inte om jag ska ha kortare på ena sidan ändå. eller om jag ska spara ut allt hår gämnt vi får se hur det blir :) vad tycker ni då? va och badade med ewe och jannica i går kväll vi simsjön vi for där i från vi kvart över 11. Det blir inte så mkt skriva nu men ska försöka bättra mig. hinner inte så mkt vet inte riktigt vad jag ska skriva för de ända jag gör nu är att och jobba. Men jag ska försöka skriva i morgon. Ska gå och lägga mig nu börjs jobba klockan 13:00 i  morgon till 21:00 men nu är jag snart ledig i 3 dagar skönt de. Men ni får sova sova så gott!    

Av sofie collén - 1 juli 2010 10:50

  

jag har haft klåda i ögonen i några dagar nu då det kliats jätte mkt, i morse då jag vaknaden var mitt öga rött eftersom jag jobbar med gamlingar och jag vet att deras imunförsvar inte är det bästa så ringde jag och sjukanmälde mig för att jag har hört att om man har ögon inflamation så smittar det. Vårdcentralen ringde upp mig vid 10 tiden och hon sa att det inte smittar så lätt,så då kan jag jobba i helgen:) men efter att jag hade lagt på luren fick jag klåda igen så nu kliar det. Så jag sa att till mamma att jag ska se hur det är i morgon för jag vill faktiskt veta om det är ögoninflamtion eller om det är på pollen eller om det är något annant.       

Ovido - Quiz & Flashcards