Alla inlägg under juni 2011

Av sofie collén - 30 juni 2011 23:39

  

Min älskling är på kurs i s-holm och jag saknar han enormt mkt just nu längtar tills söndag då han kommer hem. jag skulle bli över lycklig om han ringde mig så jag fick höra hans röst<3. sen far han och blir borta igen några dagar då ska till sundsvall och göra prov inom rörmokeriget, klara han det då är han färdig utbildad.jag hoppas verkligen han klarar det:D Han får mig verkligen att må bra.

Jag ser verkligen upp till min pojkvän han gör mig verkligen stolt för den han är. Det finns inte många som är som han. Du är min pojkvän och min bästa vän. <3<3<3

Du och Iza är en stor del av mig, vet inte vad jag skulle göra utan er nu. Ni kom in i mitt liv, och det blev ett underbart liv. Ni är det bästa som har hänt mig<3<3<3  

Av sofie collén - 23 juni 2011 07:07

  Ja i går var jag och jobbade igen på ett ställe som heter 105an och jag kan bara säga att jag stortrivs där. Personalen är underbar och brukarna:)

I bland ska man ha tur att mamma har vänninor.


Ska i väg och jobba där i dag igen:) 08.00-21.00

Av sofie collén - 21 juni 2011 23:23

 

Jag är lycklig!

Det kommer då man minst annar det.

Jag har sökt en massa jobb men inte fått något. Nu i kväll ringde en vännina till mamma och behövde folk som jobbade och hon undrade om mamma ville jobba  som vikarie för vikarierna men då förslog mamma mig eftersom hon har fått ett sommarjobb, så i kväll var jag dit och var med lite och se hur det var där och träffa alla och det känns som jag kommer att stor trivas där. Så nu ska jag få jobb 7 dagar i sträck från 08.00-21.00 i 7 dagar, och eftersom jag inte vet hur jag får jobba i sommar och behöver pengar och vill inte bara sitta hemma, så tänkte jag att jag tar på mig det här jobbet så kanske man får gå in som vikarie där då sedan med. Och jag tog på mig det här nu då ,så kanske det rullar in mera jobb då sedan. Men i lägden skulle det inte fungerar att jobba så långa pass och så många dagar. Men någon gång i bland fungerar det. Och det är ju suveränt för då kanske jag ha lyckats att få in foten där om någon blire sjuk eller så.

Jag trodde ju aldrig att jag skulle få gå ut under midsommar men det kommer då man minst annar det. Nu kommer jag i allafal ha varit in och jobbat 8 dagar den hära månaden.

vem vet det kanske rullar in en massa mera jobb då man minst annar det:)


Men nu måste jag gå och sova så jag orkar med att jobba som jag ska göra:)

sov gott:)

Av sofie collén - 20 juni 2011 21:32

    


Jag har haft en bra dag i dag, ha bara varit så tråkigt väder. men det blev bättre till kvällen. I morse var jag och mamma på studiebesök hos Nhi, som jag bestämde mig för att pröva att ha som min arbets choch:)

Sen for jag till granvåg och hämtade Iza och Matilda sen for jag och matilda och prövade att äta lunch på café peter nu då dom har öppnat igen med nya ägare, det var mysigt och helt ok men inte speciellt skrytsamt men kanske är så att man inte ha så mkt i början då man ska komma i gång med ett café men ska gå det fler gånger tycker som sakt att det var super mysigt. Sedan gick jag och Iza broarn runt. Sen när Johannes kom hem for vi hem till mamma och pappa och lagade mat här, och medans johannes är på bandyn så stannade jag och Iza kvar här:) Min kusin antonia kom hit och var här en stund sedan gick vi på en mysig skogspromenad så Iza skulle få springa av sig lite och vara lite lös:) Sen klickade jag hem dom här byxorna i dag. Så har min dag sätt ut. hur har eran sätt ut?:) jag hoppas på bättre väder i morgon så jag och Iza kan vara ute och leka mycket. Annars får vi leka ine det går det med:)  

ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha:)

Av sofie collén - 20 juni 2011 14:51

Då var jag och Iza ine från den sköna promenaden.

Nu tänkte vi ta och busa litegranna:)


ska försöka skriva lite senare i kväll med:)

Av sofie collén - 16 juni 2011 10:31

  Ja nu har jag och Iza varit ute på en härlig morgon promenad. Jag blir så otroligt stolt över våran valp, jag har ju börjat tränat hon lite småt att hon ska gå fint i kopplet och inte dra, för i bland kan det låta så otäckt då hon drar. Och då vi gick nu på morgonen så gick hon så att kopplet hängde hela tiden hon är så himla duktig och jag tycker att hon lär sig och börja förstå fort hur det ska vara.:) Men det är bara forsätta träna så kommer hon snart gå fint i kopplet:)


Klockan 2 ska jag vara på arbetsförmedlingen:)

Av sofie collén - 15 juni 2011 11:20

  Ja nu är man arbetslös så nu gäller det att söka en massa jobb, men jag ska få jobba på fredag och det längtar jag sjukt mkt till:)

Nu njuter jag av att få vara hem lite med Iza och träna och leka med henne:) Nu på morgonen ha vi varit ut och tränat på att gå fint i koppel, och lekt en massa ska ladda upp korterna sedan så ska ni få se dom:) I går morse när jag och Iza var ute så jag en liten engelsk staffe, och då insåg jag verkligen hur fort våran älsklingen växer.

Jag älskar våran valp vi hade inte kunnat fått någon bättre,skulle aldrig byta bort henne mot någon annan<3

Men nu tänkte jag gå in i duschen medans Iza sover och sedan då hon vaknat igen hade jag tänk att vi skulle gå ut och leka mera:)

Av sofie collén - 15 juni 2011 10:48

 

Min samsung har jag pajat så jag är lite sugen på att beställa hem den hära htc Sensation:) men kan inte bestämma mig om jag ska göra det nu eller om jag ska låna matildas mobil en stund till:)

Ovido - Quiz & Flashcards