Alla inlägg under september 2011

Av sofie collén - 20 september 2011 12:03

    

till lunch blev det brownie bar och vatten och den var god den:)

Av sofie collén - 20 september 2011 09:50

    

Efter att jag hade druckigt min frukost i morse så tog jag mig en promenad på 50 min, när jag kom hem rockade jag rockring i 15 min nu.

 och nu sitter jag och dricker mellanmål.

Och den består av tomatbuljong.

Och det är väll inte dom godste men dom går ner:)


nä nu ska jag ta och vika undan tvätten och diska.  sen blire till att plugga engelska:)

så ser min dag ut i dag!

Av sofie collén - 20 september 2011 09:43

     


2011/09/20

 

DAG 2

frukosten betsod av i dag en jordgubbs sheck igen och det är super god tycker jag!:)



Av sofie collén - 20 september 2011 09:36

       


Det blev en nutrilett bar till i går och den var riktigt god:)

middagen var inte det godaste men godaren vad det va förväntat.

middagen var tomatpasta.


Sen blev det zumba i går ocg rockade rockring i 15 min.

Av sofie collén - 19 september 2011 10:36

       


Nu har jag kommit hem från sjukhuset, och jag vet inte om jag blev så mkt klockare du det gällde om anfallet innan jul, han skulle höra av sig då han visste mer.


Ntu när jag kom hem så var det dax för mellanmål och då tog jag grönsaksbuljong och den var faktiskt godare en vad jag trode. så det kommer gå ner:)

Av sofie collén - 19 september 2011 07:27

           

2011/09/19


DAG 1 

god morgon världen! har ni sovit bra i natt?

det har jag gjort i allfal.

I går åt vi köttgryta till middag och nuddlar den var super god.


Men nu är dagen här, nu ska jag börja min 5 dagars nutrilett deieten quick start:)

första frukosten var en shek och då prövade jag den med jordgubbs smak eftersom jag brukar ha chockladen hemma.

och faktiskt så tycker jag den var riktigt god.


Nu kl 9:00 ska jag vara på sjukhuset och träffa en läkaren, jag tror jag ska träffa han och prata om då jag fick anfallet innan jul som var.


Sen blire en massa plugg i dag och promenader!

och i kväll är det av mot zumban:)


vi hörs under dagen kanske

Av sofie collén - 18 september 2011 11:35

godmorgon världen!hur är det med er i dag?

med mig är det bra.

har varit vaken sedan 7 i morse för vi har tvätt dag i dag och nu har jag bara två maskiner kvar sen är jag klar.

Efter att jag hade kastat i första maskinen i dag så tog mig på en härlig morgon promenad på en timme, det var super skönt!:)sa de till johannes då jag kom hem att i dag vare super skönt att vara ute och gå, det känndes som att jag skulle kunnat ha gått hela dagen utan att sluta gå.Det va verkligen en härlig känsla:)


I morgon börjar jag med nutrillet quick start.

Det är en 5 dagars deiet

 

Nutrilett Quick Start

 

Nutrilett Quick Start är en förpackning med olika sorters Nutrilett-produkter:
Nutrilett Shake, Nutrilett meal, pastarätter, buljonger, nudelsoppa och desserter. En förpackning innehåller ersättning för samtliga måltider under fem dagar (sex portioner, varav en dessert, per dag). Kaloriintaget per dag är 830 och räknas därmed inte som VLCD-produkt (gränsen går vid 800 kalorier). Quick Start innehåller alla vitaminer och mineraler som du behöver.

Quick Start passar bra för dig som vill gå på en kort diet för att gå ned något kilo eller för dig som vill byta ut VLCD-dieten för variationens skull och för att få tugga.


Så nu ska jag köra det här en v iallfal sen får vi se om jag bara köra flyttande en v.

Jag och johannes pratade om det föra v för att han skulle vilja äta massa maträtter som inte jag tycker så gott, och då sa jag de säger du bara till så kan ju jag köra nutrilett en v eller äta sånt som jag vill.

Så i morgon börjar jag med nutrilett qucik start och kör det i 5 dagar.

Nu blir det en massa promenader, sen gäller att jag  inte ska äta i upp mig igen då man får börja äta, utan då ska jag inte äta mer en vad jag behöver.

under den här v eller dom här två v ska jag inte dricka dricka ska jag dricka sådant så blir det loka och inga kakor eller något sånt.


nu ska jag börja ändra min livstil ,och börja tänka sunt. sedan då jag äter och inte äta mer en vad jag behöver bara för att det är gott.


Nu säger jag lycka till åt mig sj!

Av sofie collén - 16 september 2011 10:37

     nu kom jag och iza in för en stund sedan igen efter att ha varit ut i 40 min otroligt så skönt det är:)

Nu ligger hon under bortdet och sover, och jag har ätit lite lunch,men nu ska jag börja leta fram kläder som jag ska ha på mig i dag:)

jobbar från 13-21:) åå vad roligt det är att vara tillbaka på det stället igen, trivis verkligen att jobba där.


Sen i kväll ska jag ha myskväll med emma!:) så ni får ha en fortsatt trevlig dag!:)

Ovido - Quiz & Flashcards