Alla inlägg under april 2010

Av sofie collén - 29 april 2010 18:11

  

I kväll blire bodyattack klockan 20:00:)

ska pröva att ringa my och se om jag får tag på henne:) sedan ska Danni följa:)

Det gick bra hos ungdomsmottagningen i dag i allfal:) skönt det. skriver senare vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Av sofie collén - 29 april 2010 07:45

                                             

Jag har hittat en massa kläder i från H&M ginatricot  och i från nelly som jag vill ha:) just nu sitter jag här och fördriver tiden med att lyssna på musik och titta på kläder på nätet och läser olika bloggar. 08:45 ska jag vara på ungdomsmottagningen. I går tränade jag på naturen med jag vet inte om jag fatta något det märks väll då jag komma till provet,jag vet inte hur jag ska plugga till naturen som då jag inte förstår:S sen jag tycker inte ens att de är nå intressant de är det tråkigaste ämnet i skolan,blää. Sen kom jag igång lite med svenskan och de känns super skönt vi håller på att läsa artiklar om dom som har anorexia och det är faktiskt intressant,fast de är hemskt att de finns den sjukdomen,men vi ska skriva om de på svenska nationella. Tycker våran fröken hade valt ett bra ämne som vi ska skriva om,tycker det kan vara bra att läsa om de eftersom vi sj troligtvis komma jobba med barn sedan,sen tycker jag de är bra eftersom då får man även sj hjälp i från att inte få de på något viss,jag vet inte om ni förstår hur jag menar men. Ja i morgon blire till att jobba igen fast på rönnen har aldrig varit där men får se hur de går,det är ju där jag ska jobba i sommar så men de går nog bra,i morgon börjar 06:45-16:00 sedan ska jag och Johannes hem till mamma och pappa och äta grillat med dom och med svärmor och Hasse och matilda och mattias det blir nog super bra:) sedan blire väll kanske ut gång :)Får väll se om emma komma till stan måste prata med hon sedan i dag.:) jag skriver senare i dag eller senare i kväll. så får ni ha en härlig dag.  hejsvejs! 

Av sofie collén - 28 april 2010 20:20

  

Hittade en väldigt gammal bild på mig på Johannes dator längtar tills jag har mitt långa hår igen. Men de är ju på väg jag håller ju på att  spara ut de igen:)

ha iallfal vart på spinning nu och kom typ nyss hem där ifrån super härligt:) nu väntar de sig att jag måste plugga:/ om jag hinner men tror inte de så ska jag nog förska gå ut och gå med i kväll:) Sedan i morgon blire Bodyattack med My och Danni:) nä nu måste jag sätta mig med plugget :/ men skriver nog i morgon igen;)hejsvejs!

Av sofie collén - 28 april 2010 18:20

  

nä du ska jag slita mig i från datorn och packa i hop kläderna för att dra bort på golds gym och träna spinning. skriver kanske senare i kväll hejsvejs!

Av sofie collén - 28 april 2010 08:36

 

godmorgon på er! äre allt bra med er? de äre med mig iallfal:)

vi har sovmorgon i dag till klockan 10:00 de är härligt det:)

fick iallfal tag på ungdomsmottagningen i dag så jag fick en tid redan i morgon så de känns bra:)

I maj ska vi ha förskolansdag med ett allergi dagis och vi ska klä ut oss till troll tror det kan bli kul,därför fick vi sovmorgon i dag för vi ska åka och titta på stället där vi ska göra aktiviteterna med dom:) tror de hära kan bli super bra och super kul:) vart gymet i går på idrotten känndes super skönt,men de vart tyvärr ingen promenad i går, men nu håller sofie på att jobba sig ner i vikt har gått upp för mkt änligt mig sedan vecka 3 till nu,och de gillas inte måste ta tag i det nu. I dag är det onsdag och det inbär att det är ett härligt spinning pass som väntas fram i mot kvällen:) och i morgon blire bondyattack igen med My och sedan hörde Danni av sig och undrade om vi skulle gå på de så jag sa att de är bara att hänga på:) nä nu måste jag gå och borsta tänderna tyckte att bilden passade nu då de är morgon så jag bjuder på den. nä nu ska jag fixa mig färdig. men ha fortsatt trevlig dag:) 

Av sofie collén - 27 april 2010 16:38

  

hejsan! nu sitter jag hemma hos mamma och pappa ska jag följa med dom ner till stan dom ska kolla på nå madraser. I dag hade vi SESAM tycker de va intressant så nu har vi vecka 19 nästa gång. Sen drog jag ner till gymet på idrotten:) skönt så då har man varit där i dag:) Sen i kväll blire till att plugga.:/  sen kanske man försöker ta sig en promenad:) Fick även min lön i dag är inte helt fel:) 1762 kr inte dåligt jag klagar inte:)Sen i kväll får jag inte missa dating in the dark:)  Sen i dag har jag vart och köpt mig en våg,så jag ska kunna hålla koll på vikten. den jag köpte gick på 200 kr mer en dom vanliga så jag köpte mig en. som vet hur mkt fett jag har på kroppen och hur mkt vatten jag har:) och vikten så klart:) nä nu ska de bli ändring nu måste jag försöka göra något åt min kropp. Jag vill gå ner lite i vikt och själv klart måste man jobba för de och de ska jag:)

hejsvejs!

Av sofie collén - 27 april 2010 07:58

  

Det är så otroligt skönt att jag och älsklingen ha få intenet nu så jag ska försöka börja blogg som jag gjorde förut igen,jag tycker faktiskt det är skönt att få skriva av sig i bland. Det som är så otrligt sköönt med att vi fått internet är jag kan lyssna på musik hela morgonen innan jag ska på skolan,älskar att lyssna på musik.Så nu sitter jag här och skriver och lyssnar på Calle Kristiansson. och nu ska jag snart och hämat milla innan jag far på skolan.fick låna hannes bil i dag efter som jag vill hinna ner till gymet i tid och upp till nästa lektion i tid. nä nu måste jag åka och hämta henne sen bär de av till skolan och vi ska ha SESAM:)så jag får skriva i kväll så får ni hare så bra hejsvjes!

Av sofie collén - 21 april 2010 18:14

Japp då har man ÄNTLIGEN gjort klart svenskan!!:D

skönt som fan:) tänkte ju gå med malin på gymet men det hanns inte och se så hinner jag inte i tid till spinningen så få gå på den på fredag då få bli en vilo dag i dag:) ska hem snart och äta och sedan hörde tone av sig och undrade om vi skulle ses så kanske gå bort till per och träffar henne:) Sendan så ska jag jobba på fredag:) 14:00-21:00 det ända som va typiskt då är att älsklingen skulle få vara ledig för en gång skull tror att han kan  få behöva vara ledig. Men typiskt att jag jobba då:/ men det kommer väll fler gånger. Det kanske är skönt att han får vila lite i från mig.:P hoppas jag får tag på micke i morgon så jag kan medela till ica om jag kan jobba där med eller inte skulle inte ha varit helt fel. I morgon äre torsdag och sedan äre helg igen:) Skönt inte många skol veckor kvar nu:) sedan äre ett år till och jag tror det komma gå super fort:)     

då blire till att jobba ett tag. Och jag vill vara med Johannes jag hare bäst med han<3 sedan blire väll till att söka till någon frisör skola eftersom att det är det jag vill hålla på med. men nu tar vi en dag i taget:)  

Ovido - Quiz & Flashcards