Direktlänk till inlägg 15 april 2013

mina lyckopiller!:)

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

              

Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)


Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)


Den 5 april for jag och mamma och pappa till s-holm och hälsade på släkten en sväng, så det va väldigt trevligt att träffa dom, är ju inte så ofta man träffa dom. Men även under den här helgen så for vi och tittade på en hund som jag hade hittat på en hemsida på nätet:) den sidan heter hundar utan hem. Jag hittade en hund en staffeblandning som jag och mamma vart tok kär i på en gång:) vi tog kontakt med föreningen som hade hand om honom. Se fick vi även prata med ägarna till den här hunden. Och det är helt otroligt nu är han här hemma med oss och har varit här med oss i en vecka.

resan hem gick väldigt bra.:)  Det är en rikigt mysig hund:) vi har varit ut med honom på skogspromenader lite andra saker.

Sen känns de så bra för vi ha sån bra kontakt med hans föra ägare och det tycker jag är viktigt, de visar bara på att dom är väldigt mån om hur hunden har det:) dom va väldigt lättsamma:)

Längtar dock efter min underbara iza med :) längtar tills dom ska få träffas:)

 

Mina lyckopiller<3<3<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Av sofie collén - 23 maj 2012 20:17

I dag har det varit riktigt fint väder:) ha varit super skönt ute i dag:) mamma hade iza i dag tills hon började jobba:) jag slutade kl 16:00 när ja kom hem byta ja om till träningskläder och tog med mig iza ner till hågesta ön där vi körde på en jog...

Ovido - Quiz & Flashcards