Alla inlägg under december 2010

Av sofie collén - 31 december 2010 15:34

 

hallo sverigen! hur är det med er i dag så hära sista dagen på året? med mig är det riktigt bra i allfal var på gymmet i morse med my så hära sista dagen på året, så man hade tränat för sista gången och så man ska kunna äta hur mkt man vill i kväll:) Jag ska börja att mitt år med att vi ska vara 5 st här hemma hos mig och älsklingen och äta middag och senare vidare till någon fest:) så jag hoppas att kvällen blir riktigt kul , nu väntar vi på min kusin och johannes bror mk sedan är vi alla samlade, då ska min kusin få hjälpa mig att välja kläder har inte bestämt mig riktigt än vad jag ska ha men det löser sig nog, naken kommer jag nog inte att vara i allfal:)

Har ni tänkt att ha något nyårs löfte? Jag funderar på att bestämma mig för att ha godis och chips förbud, h< försökt att haft små korta förbud men det ha inte fungerat men kanske funkar om jag ta det som nyårs löfte, för jag vet att jag verkligen kan om jag lägger den sidan till, för jag ha ju faktiskt haft det två gånger förut och klarat det om dom förbuden ha varat i 1 år, så jag kan verkligen bara jag lägger den sidan till:) men vi får se hur jag gör med den saken:)

Ja det hära nya året så kommer jag till och ta studenten och jag längtar, sen blire till att söka jobb så man får in nå extra pengar för det kommer jag att behöva, nu ska jag väll hitta ett jobb och sedan jobba kanske 2 år sen blire de till att plugga till frisör:) men nu ska jag göra klart skolan först sen får man ta det andra sedan:)

Men nu får ni ha en riktigt trevlig kväll och jag önskar er ett riktigt gott nytt år.

ja det här troligast det sista inlägget för år  2010. ha ett riktigt gott nytt år nu och ha riktigt roligt i kväll:)

Av sofie collén - 30 december 2010 16:19

  

nu ska jag  göra mig klar för att gå bort till golds och köra ett body pump pass med Daniella:) funderar på att boka in spinningen i morgon med på morgonen så man kan äta hur mkt man vill på kvällen:)

Av sofie collén - 30 december 2010 10:37

  

god morgon sverige:) hur är det med er i dag?

I morse klev jag upp 20 i 6 duschade och borstade tänderna flera gånger om för jag skulle till tandhygeninsten , och hon höll med mig om att jag inte blöder lika mkt så det är ju hur skönt som hälst, det är ju ett tecken på att jag faktiskt ha blivit bättre på att ta hand om mina tänder ,för förut ha det gjort skit ont att gå till tandhygeninsten då hon ska rensa och göra rent men nu gjorde det faktiskit inte så farligt ont:) Så nu har jag rena och fina och putsade tänder till nyår:)

 I går var jag på spinning med My och hennes karl, är rätt jobbigt då man inte tränat på så länge men var ju på det i förgår med så de gick rätt bra ändå , men det är så skönt då man ha börjat komma i gång med träningen igen, får hoppas på att jag hinner med den nu då skolan börjar igen skolan tar ju upp så mkt tid så man hinner inte med att träna för alla läxor, men nu är det en termin kvar sen ska jag ägna mig åt att söka jobb och träna på kvällarna :)


I allfal så hade jag skrivit till min frisör på facebook, och frågade om dom hade en vågtång och vad dom kostade men hon sa att jag skulle titta på elgiganten, så får se i fall det blir en så blir det en OBH Nordica trippeltång som så många är så nöjd med,och den är inte så dyr heller, Johannes lillsaysters kompis lillasyster har en sån så nu skulle emelie vara snäll och kolla med hennes syster om jag fick låna och pröva den till nyår, så jag kan känna efter hur jag tycker den är så får vi se om det hamnar en sådan här hemma då sen nångong:) vi får se vad det blir, ska bli kul i såfall och ha lite vågit hår på nyår, nu längtar jag för vi blir några här hemma hos mig och Johannes och ska äta middag sen kanske vi dra ut på någon fest,men det ska bli riktigt kul i allflal:)

nä nu funderar jag på att ta mig en titt på stan så får ni ha en så bra dag som möjligt då:)

och de blir nog body pump i kväll:)

hejsvejs!

Av sofie collén - 29 december 2010 17:00

  

nyss ätit och klockan 7 ska jag bort på gymet för att köra ett spinningpass få se om my och henne karl kommer dit med , Daniella skulle komma i allfal.

Av sofie collén - 29 december 2010 13:18

  

  

men nu har jag tvättat färdigt så nu blir disken se vika i hop tvätten och lägga den i låderna .så man hinner göra något mer av den hära dagen. I kväll ska jag i allfal på bodycombat längtar:)

 Ja sist jag skulle till tandläkaren så föll jag i hop på golvet jag fick ett krampanfall här hemma på morgonen, och nu ska jag dit i morgon och ska vara där 20 över 7 fy vad tidigt men det är väll till att vandra ditt och lysnna på min tandhygeninst som kommer gnälla över att jag inte använder tandtrår rikitgt, hatar verkligen att gå till tandläkaren jag tycker dom är så hård hänt. Men jag fick ju en El tandboste av mamma och pappa som ska komma åt på alla ställen så nu ha har jag börjat använda den.

men nu tänkter jag inte sitta här och slösa på tid. Ha en bra dag!

Av sofie collén - 29 december 2010 08:21

  

ja jag undrar nästan sj varför jag är vaken nu. Jag kom hem från övik vid 12 i natt och modo förlurade tyvärr, men jag älskar ändå att åka och titta på dom , modos hejar klack var verkligen värdelös i går. Men var ändå roligt att vara där:) innan då vi kom dit gick vi på kinna och åt super gott va det vi satt där ett tag och tog det lungt sen vart det en väldigt snabb vända på stan, och då följde den hära med mig hem super skön skulle vilja ha fler men i andra färger, jag älskar kläder som är färg glada:) men som sakt däeför jag är vaken är för att jag ha tvättstugan sen klockan 7 och då orkade jag inte gå och lägga mig igen, så jag ha legat här i soffan och lyssnat på musik och tittat runt lite på nätet , men nu måste jag springa ner. skriver kanske mer under dagen.

Av sofie collén - 28 december 2010 10:08

        

I dag är det tisdag och dagen började jag med ett spinningpass klockan 07.00, super skönt hade inte hunnit tränat i dag annars och jag sa ju att jag tänkte komma i gång med träningen nu igen då jag ha lov och inte behöver tänka på så mkt annat:) och det var väldigt skönt men jobbigt eftersom jag inte var på gymet på ett tag då det ha varit fult upp i skolan, och skolan går ju faktiskt förre men hälsa är väldigt viktig den med, men nu ha jag börjat komma i gång igen iallfal då det är lov, i morgon blire bodycombat längtar det är super roligt:)

Kring 1 tiden åker jag mamma och pappa kajsa erika och Allan till övik för att titta på modo,jag hoppas verkligen ni vinner det här då jag väll är där, älskar verkligen att sitta i arenan och titta på matcherna det är en så härlig känsla, sen hoppas jag vi hinner titta runt lite på stan i allfal kan ju vara kul och titta lite:)

Jag har kommit på att jag vill ha en vågtång vart rätt nöjd då jag fick låna en  

OBH Nordica Artist Wave Maker Vågtång  och då vart jag rätt så nöjd, det är den jag har vågat håret med på bilden som jag har. men hälst är jag ju en sån som vill ha allt från en frisör, men jag har läst om många som är nöjd med den, så jag vet inte hur jag ska göra. Jag tycker det är så fint med vågat hår, jag vill inte ha så stora lockar då är det finnare med lite vågor. Ja vi får väll se vad det blir med den saken. Men ni få ha en forstatt trevlig dag för det ska jag ha, ska nu göra mig klar för färden till övik, skriver nog i morgon klockan kommer vara rätt mkt då jag kommer hem för matchen börjar klockan 7 och vi åker kring 1 kanske så det blir näst in till en hel dag kan man säga i övik. Hare så bra så länge:)

Av sofie collén - 27 december 2010 11:13

           

 I dag är det en ny dag med nya tag:) i dag tänkte jag springa på stan och titta på rean lite :) ha funderat på att skicka efter dom hära legginsarna för dom jag har ha börjat blivit genomskinliga och det är inte så fint då dom inte ska vara det, och att det är hål bak på rumpan på dom så det är nog dax för nå nya.  och jag tycker grymt mkt om alla dom hära fyra dom första är i nelly.se och dom andra är från bubbelroom.se , men få se om jag kanske skippar dom första och skickar efter en topp i stället i från bubbelroom. Men nu ska jag göra mig klar för dagen efter som jag tänkte springa runt och titta:) sen i morgon blire att åka på modo match med mamma pappa kajsa erika och allan, så jag hoppas dom vinner, har ju inte gått nå vidare bra för dom. Men jag älskar att sitta i arenan och titta på matcherna det är en sån fart och en härligt känsla,så nu hoppas jag dom vinner då jag väll är där och tittar.) men ni får ha en fortsatt trevlig dag det ska jag ha, så skriver jag kanske i kväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards