Alla inlägg under februari 2012

Av sofie collén - 29 februari 2012 19:56

Nu är jag slut på ett riktigt skönt sätt :) har nu varit på två pass på gymmet började med body combat och i dag tog ja i riktigt tror ja aldrig ha svettas så mkt förut:) och efter ddet blev de CXWORKX riktigt härligt:)

Av sofie collén - 29 februari 2012 06:30

 

Känns otroligt skönt det känns som ja är på väg åt rätt hål det känns underbart!:)

jag har äntligen kommit i gång med träningen på riktigt igen och känner mig motiverad.

Har nu börjat gå till jobbet varje dag och det är super skönt.

i måndags var ja på bodycombat på golds och i går gick ja dit och träna lite på gymmet och det är evigheter sen men ska forstätta med de med:)men ja ha fastnat så mkt för passen:)

I kväll blire body combat igen och Cxworkx. Det känns så otroligt skönt att det börja gå bra igen:)

Av sofie collén - 27 februari 2012 07:08

 

jag har haft en underbar helg:)

i fredags blev det film kväll men johannes erika emil och mk och antonia:)

lördagen blev det till att fira johannes mormor som har fyllt år för någon månad sen så vi bjöd dom på mat här hemma ,johannes släkt super mysigt:)

söndagen blev det en liten skoter tur riktigt härligt:)

och på kvällen film med med mk och antonia igen:) men jag lyckades somna i  mot johannes. men det har varit en bra helg:)


Nu är det en ny vecka och ja ska promenera till jobbet i dag med ska försöka gå så ofta som möjligt:) men gruva lite för att gå ut i kyllan . men men klär man sog så är det inga problem i kväll blir det body combat 19.30:)

hoppas ni får en bra dag:)

Av sofie collén - 24 februari 2012 23:06

 

    

Efter 

här är för och efter bilder sen i fredags då ja hade varit och klippt mig:)  

bild från i dag:)

Av sofie collén - 24 februari 2012 07:10

fredag igen ! helt underbart:)

I dag efter jobbet så ska ja och mamma åka och fixa studentkorten:)ÄTLIGEN;D

klippte mig i fredags så nu är ja kort hårig igen det är super härligt , men nu kliver ja upp halv 6 varje morgon på veckan för att ja måste blöta håret så ja få till de :) sen kommer gå snabbare då ja ha blivit van att fixa mitt kort hår. men det är underbart skönt med kort hår.  men visst saknar man de långa i bland men de växer ju ut men nu ska ja vara kort hårig ett tag. ja ska lägga in för och efter bilder i kväll så får ni se. ni får har en underbar dag och en härlig helg!:)

Av sofie collén - 21 februari 2012 07:08

 

ska snart börja promenra till arbetet känner mig sjukt trött i dag.

sitter och titta efter en massa frisör utbildningar:) vill gå en sådan ganska snart:)

I dag är det fet tisdag men då ska ja i kväll gå på gymmet nu ska det hära ändras på igen:)

Av sofie collén - 17 februari 2012 06:50

Nu är det äntligen fredag igen och det känns underbart får se vad helgen har att bjuda på:)

I dag när ja slutar ska jag klippa mig 15.30 det ska bli underbart skönt:) och tror jag nu har bestämt mig för kort hår igen kanske ångrar den nu då ja hade fått längd på håret men jag trivdes sjukt bra i kort hår och jag började de ju mest att spara ut mitt hår för ja ville ha lite längd på de till studenten. Är de så att ja känner nu att ja vill ha långt igen så är de ju bara att börja spara ut de igen:) ja har ju ingen studenten elle något framför mig som jag känner att ja skulle vilja långt hår.det blir nog bra det här:)

Av sofie collén - 16 februari 2012 06:29

          

go morgon!

nu var det ett tag sedan jag skrev ska försöka bli bättre, för ja älskar att blogga det är så skönt å få skriva av sig:)

I dag är det inge skönt ute och ja har ingen bil en så i dag blir det till att dra på sig täckbyxorna och ta sig en promenad till jobbet.

Snart har den har den hära veckan gott med veckorna bara springer i väg.

I morgon är det fredag igen och då ska ja till min frisör och klippa mig och troligast kommer ja bli kort hårig igen:) men vilken av dessa frisyrer tycker ni?:)

har en bra dag för det ska ja ha i kväll ska ja i väg och gratta min kusin:)

Ovido - Quiz & Flashcards