Alla inlägg under augusti 2010

Av sofie collén - 27 augusti 2010 18:14

  

jag bjuder på den hära bilden.

När jag kom hem från skolan så tog jag det lungt, sedan diskade jag undan och fixade på lite här hemma. Sedan gick jag bort på banken för att sätta över pengar på sikuran,sedan vart det ett härligt pass på gymmet. Och nu sitter jag  här och är jätte hungrig vi ska snart till granvåg och äta:) gott det ska bli.

Av sofie collén - 27 augusti 2010 12:16

  

Ja jag är nöjd med mina individuella valen jag gjorde.

Jag kan börja att berätta lite om styrketräningen,vi har Jeanette som lärare:) så nu ska hon lära oss hur man lyfter rätt och sånt och med mera sedan komma vi självklart ha teori med´,känns jätte bra tror jag kan lära mig mkt.

Men i dag fick skriva på ett papper vad vi ville ha ut av träningen och lite andra saker så nu ska hon hjälpa oss att göra ett träningspogram så det blire skönt. och senare in i kursen ska vi ha lärt oss att göra egna pogram. ja de är massa jag kan skriva känns jätte bra,nu har jag mer som ett mål med träningen känns toppen:)

Sendan har jag ju forografisk bild det känns som att det är väldigt intressant jag ser fram i mot dom hära fredagarna:) men nu ska jag kolla hur mkt jag ha fått i lön sedan ska jag gå på banken och sätta in pengar:)ni få hare bra:)

Av sofie collén - 27 augusti 2010 07:11

  

Första skolveckan avklarad:)

Men nu ska jag först berätta om går dagen:P

I går på skolan hade vi möte om hur mitt år ska se ut så de känns skönt att  veta.

skoldagen var bra i går less på skolan men en så länge går det bra:)

I går for jag och Johannes till mamma och pappa och åt middag,så vi åt tunnpannkaka,och jag som aldrig dricker mjölk för jag tycker inte om de så mkt. Men tänkte att de kunde vara gott till pannkakan efter jag har drukigt 5 klunkar så ser jag att de är klunpar i mjölk. Jag frågade mamma när den var köpt då sa hon säger i agusti,johannes titta på packetet och det var sen föra månaden, jag vart illa mående,tror om mamma försökte ta livet av mig. Nä jag skojar bara hon hade druckigt av den hon med. Men vi hade rätt så kul åt det sen, jag brukar inte ens dricka mjölken då de står de datumet de går ut,så är jag och nu har jag druckigt 1 månads gammal mjölk.


Vid klockan 7 möte jag upp sara och emma vid appelbergs och vi gick broarna runt väldigt skönt var det:)

och nu är de ju fredag igen:D

så i dag på skolan ska jag ha arla gym och fotografiskbild:) men det är bara teroi på båda delarna i dag, så jag slutar halv 12 och då blire att åka hem och dra på goldsgym och träna,så otroligt skönt att man ha börjat komma i gång,men jag skulle vilja ha en personlig tränare:)Jag vill gå ner i vikt nu.:P Men håller jag i det hära så komma de nog inte vara nå problem med det:) .


I kväll ska hem till granvåg och äta kjärlknöl det ska bli super gott, men det är så min frdag komma se ut:) så nu äre helg igen och jag ska ladda upp batteriet nästa veckas skoldag:P

Av sofie collén - 26 augusti 2010 07:43

          

I går när jag kom hem efter skolan satte jag mig vid datorn en stund. Sedan dammsugade jag och skurade golvet:) sedan tog jag och Johannes med oss steken till svärmor och johannes gjorde mat där,så middagen i går vart wok super gott:) sedan vi klockan sju vart det spinning med Erika.H och efter den så gick vi på bodybalancen,det var första gången för mig med den men det var ett skönt pass,man kan säga att det är ett pass då man kopplar av för de gjorde man även fast man tränade så det känndes,på slutet var det  avslappning så det var verkligen ett härligt pass:) När jag kom hem så hade Johannes lånat en film som dom hade i granvåg,så vi tittade på,En galen natt heter den, den var helt ok:) Ja nu bär det snart av till skolan igen i dag har vi bf, sv , sedan ska vi börja planera projektarbetet, jag ser faktiskt fram i mot det:) men nu får vi höras i kväll för nu måste jag ta mig på skolan:)

Av sofie collén - 25 augusti 2010 14:26

  

kom till skolan kvart över 8 i dag och började halv 9. Inte tänkte jag på att jag inte hade valt psykologi. Så där var jag då jag började min lektion 20 över 12:/ men det gick bra ändå. I dag fick vi även pröva ut studentmössan å vad jag längtar,så nu är min beställd och de känns jätte bra:) skickade erfter en kort ärmade tröja:) ett par spets trosor och ett par kort byxor som jag hade tänkt ha på ölbränbollen:) och självklart en tutta och en glass till frukosten vi ska ha på morgonen:) och en guld  penna som jag ska skriva med i mössan med allas namn:) jag är super nöjd iallfal:) nu äre bara de hära året kvar sedan är man student:D

Av sofie collén - 24 augusti 2010 19:59

  

Det var jätte kul att få träffa klassen igen:) nu har vi 1 år kvar:)

vi ha bara haft bf hela dagen.

I kväll följde Sara.M och Erika.H med mig på core:) så nu har man tränat i dag med:) och det är väldigt skönt:)nu sitter jag och titta på Cougar town:) hejsvjes:)

Av sofie collén - 23 augusti 2010 22:24

  

Nu har klockan börjat ticka och snart ska man sova. Och i morgon då man vaknar så ska man göra sig i årdning för att fara på skolan och träffa alla igen:)

I morgon äre det första dagen efter sista sommar lovet och på det sista året:)

 I morgon har vi bf i från halv 9 till 11:00 sen har man håltimme fram till klockan 13,05 sedan slutar jag 10 i 4:) men nu får ni sova så gott. för det ska jag göra:)

Av sofie collén - 23 augusti 2010 16:57

        

Dagen börjar med att jag sov till 9:00 sedan blev det att dra på gymmet och lyfta lite vikter:) efter de gick jag hem och på vägen hem möte jag svärmor så hon undrade om vi skulle luncha,och hennes lunch började 12:) så jag var och köpte bagutter som sedan åt.Hon hade lunch fram till 1 klockan 2 hade jag tvättstugan så jag gick ut på stan och tittade lite för att jag skulle få komma ut lite. Sen vi 14:00 så började min tvätt tid. Och nu håller jag på att laga makaronipudding. Sedan i kväll så vet jag inte om jag ska gå på zumban eller om jag ska följa med Johannes och gratta hans kompis simon på 21 års dag får se vad kvällen bjuder på sedan:) hejsvejs:)

Ovido - Quiz & Flashcards