Alla inlägg den 8 april 2010

Av sofie collén - 8 april 2010 16:57

  

måste säga att jag är super nöjd med våran lägenhet,det är så roligt nu då vi har börjat fått till det så de ser ut som ett hem,känns verkligen toppen:)

i tisdags fick jag jobba på  syrenen och i går var jag och mamma till övik sen i dag har jag vart och jobbat på skogsgläntan:) inte helt fel att få in pengar:)

fick mitt skatte papper i dag så till midsommar får jag tillbaka 7000 utav det jag skattade i fjol kan inte klaga känns verkligen bra det:) jag hoppas jag får jobba på skärvsta i sommar med:) ja får se om jag får tag på daniella i kväll och se om vi ska gå på bodyattack annars går jag och träna rygg och magen sen skulle det inte vara fel om man tog en promenad kanske med tone,får se hur kvällen komma se ut!:)

Ovido - Quiz & Flashcards