Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

snart är jag ledig i tre dagar;)

Av sofie collén - 14 juli 2010 23:36

 

 hej hur har eran dag varit!? min har faktiskt varit bra;) jag ska stax gå och lägga mig eftersom jag börjar jobba klockan 7 i morgon och jobba till 4 klockan kvart i 5 så ska jag äntligen klippa mig,komma bli så härligt men har inte bestämmt mig än hur jag ska göra. men i allfal i dag då jag och älsklingen for till granvåg för han skulle följa med sin mor ,bror och syester till junsele och gå på marknaden och jag började jobba 1 så jag kunde inte följa.men vi satt och pratade i bilen om vad vi skulle göra då vi var ledig,och jag sa att jag ville åka någon stans,men han kom på en bättre i de att vi kanske skulle  ta och lägga våra pengar på något annat och då sa han vi kanske ska göra om köket och det tyckte jag lätt som en bra i de:) så jag hoppas vi göra det för färgen vi har i köket som ni ser är fruktansvärt hemsk. så det skulle vara super kul och göra om det. men nu måste jag gå och sova så får vi höras. :) ska lägga in nya bilder i morgon ska ta kort efter jag klippt mig så får ni se. god natt på er! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards