Alla inlägg den 15 juni 2011

Av sofie collén - 15 juni 2011 11:20

  Ja nu är man arbetslös så nu gäller det att söka en massa jobb, men jag ska få jobba på fredag och det längtar jag sjukt mkt till:)

Nu njuter jag av att få vara hem lite med Iza och träna och leka med henne:) Nu på morgonen ha vi varit ut och tränat på att gå fint i koppel, och lekt en massa ska ladda upp korterna sedan så ska ni få se dom:) I går morse när jag och Iza var ute så jag en liten engelsk staffe, och då insåg jag verkligen hur fort våran älsklingen växer.

Jag älskar våran valp vi hade inte kunnat fått någon bättre,skulle aldrig byta bort henne mot någon annan<3

Men nu tänkte jag gå in i duschen medans Iza sover och sedan då hon vaknat igen hade jag tänk att vi skulle gå ut och leka mera:)

Av sofie collén - 15 juni 2011 10:48

 

Min samsung har jag pajat så jag är lite sugen på att beställa hem den hära htc Sensation:) men kan inte bestämma mig om jag ska göra det nu eller om jag ska låna matildas mobil en stund till:)

Av sofie collén - 15 juni 2011 10:42

  I går följde jag med Tone till sundsvall, för hon skulle köra sin bror dit han skulle åka med bussen där i fårn. Sedan gick vi på birsta en liten sväng. Jag hade en väldigt bra dag:) Införskaffade mig en bh och 3 par troser det var det jag handlade.Men Tone hon shoppade mkt:)

Ovido - Quiz & Flashcards