Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av sofie collén - 27 oktober 2011 22:57

 

Då är man på häggen igen och jobbar det andra nattpasset.

började 21:00-07.00 så i morgon kl 7 går jag av och då har jag helg.

Då ska jag hem och sova någon timme.:)kl 12 ska jag vara barn vakt, ska bli mysigt.

På lördag eller söndag åker ja johannes niklas och sara och mk och antonia till sundsvall:)

Den hära veckan har vi bot hemma hos svärmor för att vi håller på att göra om sovrummet, och i morgon ska målaren, måla och tapetser fondväggen har viljat haft den tapten så länge jag älskar den verkligen, i morgon ska ni få se för och efter bilder, de ska bli så skönt att få komma hem och sova i lägenheten igen, och i våran sköna säng:) Även fast det ha varit mysigt att bot hemma hos svärmor:)

få se om jag skriver nå mer i kväll annars blire i morgon!:) hare så bra så länge. :)

Ovido - Quiz & Flashcards