Alla inlägg den 30 december 2011

Av sofie collén - 30 december 2011 05:36

 

  de fick bli en vinter bild på mig och johannes:)

Nu har jag en timme och 20 min kvar innan jag slutar:) 

blir väll till då att ja kommer hem att lägga mig och mysa med iza och försöka sova någon timme. Sen en lång promenad och gymmet:)
måste börja träna bort all julmat nu som ha lakt sig på min kropp . Och det är inte ok så bort ska de:)

Av sofie collén - 30 december 2011 01:49


Ja är ju nu och jobbar på häggen ja började ju 21.00-07.00


De känns så typiskt fjälen blev inställt på nyår ja som hade sätt fram i mot så mkt att få åka i väg vi va tror ja 12 personer som skulle åka men de blev en hel del som bangade som ja tycker va synd. Men det finns nog något man kan hitta på hära hemma med. Jag vill då inte iallfal sitta hemma på nyår. Men i morgon ha vi blivit bjuden på fest så de ska bli kul:) Johannes fick ett sms från nelly i går så ja tror min byxdress kommer i morgon som ja ska ha på mig på nyår ja hoppas de i allfal och att ja ska kunna ha den:)


Sen kommer får ja ju mitt nya tränings line så nu blire till att sätta upp nya nyårs löften.


Ja vill gå ner i vikt till de ja vägde då ja spelade fotboll. 

Sen måste ja fundera men ja kan nog komma på något mer med:)  

Ovido - Quiz & Flashcards