Alla inlägg den 16 december 2011

Av sofie collén - 16 december 2011 05:01

 

kl är nu 05.02 och ja har nu snart jobbat mitt sista pass för den här veckan.

Det börja kännas nu att man ha varit vaken och jobbat två nätter.

När ja kommer hem ska ja lägga mig och sova nogon timme sen blir promenad  med iza:)

Av sofie collén - 16 december 2011 02:57

                                                                                                              


Bildbomb på massa gammla bilder

Av sofie collén - 16 december 2011 02:09

 

nya gardiner till vardagsrummet:)    

gardiner till sovrummet ja älskar dom:)

Av sofie collén - 16 december 2011 00:03

 

Ja hade verkligen ont i mitt hjärta och själ i kväll då ja skulle fara och jobba. hade städat undan hemma och myst med Iza innan jag skulle fara på jobbet hade satt på musik så hon skulle ha lite ljud. när ja stänger dörren sitter hon där och titta på mig men matte ja vill verkligen följa med dig. Johannes var på bandy så han var inte hemma heller. Sen hade ja fått hem mina nya gardiner i dag från jotex som ja hade beställt till sovrummet ni ska få se bild sedan. Men då hade ja dragit upp persiennerna så man såg ut från sovrummet:) du sitter hon där ch tittar på mig tills hon inte ser bilen längre. Då mådde ja verkligen piss, kännde mig så fruktansvärt elak mot henne och ville bara hämta henne så hon fick följa med. ja va tårögd då ja for. Kärleken till Iza är obeskrivlig, hon är verkligen en del av mig. Jag älskar henne så otroligt mkt. Ja ha haft sån tur som har den bästa pojkvän och den bästa  hund man kan ha som jag älskar obeskrivligt mkt. Jag är lyckligt lottad ja delar mitt liv med dom bästa som betyder allt för mig.<3


Men nu sitter ja här på jobbet igen och slutar kl 07.00 i morgon då ska ja åka hem och mysa med min älskade hund.


Tänkte ja ska ladda upp en massa gammla bilder sedan:)

Men ni får hare så bra för de ska ja ha:)<3

Ovido - Quiz & Flashcards