Alla inlägg den 2 april 2011

Av sofie collén - 2 april 2011 16:46

I går hade Iza bot hos oss i en vecka:) och det känns underbart, jag älskar livet med att ha min sambo och våran valp. Jag älskar livet som flickvän och matte.


I torsdag började jag träna Iza till att hon skulle sitta,och nu kan hon det hon är så himla duktig våran lilla valp. 

I dag när vi vaknade så fikade vi och efter det for vi på risön så Iza skulle få springa av sig lite och få vara lös så hon inte behövde gå i koppel. Hon var även duktig då, när jag och Johannes gick då inte hon såg det och sedan då hon upptäckte att vi var borta så kom hon springande till oss. Hon har även börjat lyssnat på sitt namn.Det är verkligen roligt med hund:)


Nu har jag snart gjort svenska arbetet klart,sedan blire lite projketarbete.

Sedan är väll till att försöka sätta mig och skriva ner replikerna till tidsresan och skriva ner det jag kommer i håg.

Sedan måste jag även läsa på om mormonerna som jag ska redovisa på tisdag.


Sen i kväll kommer min vän sara hem till oss och hälsa på i kväll:) det längtar jag till då hon ska få se Iza. Jag har verkligen saknat dig vännen:)

Ovido - Quiz & Flashcards