Alla inlägg den 4 april 2011

Av sofie collén - 4 april 2011 12:14

  I dag fyller min älskling 21 år .

Och jag ska försöka göra den dagen toppen för han. Den  hära veckan och nästa vecka är han hemma med Iza. Så nu fick han vara ledig han med på sin dag:)

Ska sedan fara och handla lite inför kvällen då alla  hans gäster kommer och gratta han. Sen ska jag åka och titta lite  på något på stan till honom. Sen äre hem och baka en tårta om jag hinner och städa det sista så slipper han städa på sin dag, då äre faktisk så att man ska bli uppassad så i dag ska jag passa upp han. Får se vad vi hittar på för någon middag men det blir nog kanske korv eftersom det går snabbt och enkelt att göra innan alla kommer i kväll.


Min pojkvän är den underaste människan jag vet, jag älskar att ha han vid min sida. han finns alltid där då man behöver han.

Nu har vi snart varit tillsammans i 4 år och en månad,vi har en lägenhet vi har våran hund. Jag älskar livet jag lever nu. Det är underbart. <3


Nu äre inte länge kvar till studenten, efter det hoppas jag på att jag får ett sommarjobb iallfal så man får in någon inkomst i sommar så jag inte behöver leva på johannes. Snart är äntligen skolgången slut, och det ska bli underbart .

Men är ju som sakt sugen på att plugga på distans till behandlingsassistent och hälsocoach. Men nu ska jag återvända till skolarbete. Så ni får ha en bra dag för det ska jag ha:)

Ovido - Quiz & Flashcards