Alla inlägg den 19 maj 2011

Av sofie collén - 19 maj 2011 22:44

Ja vad kommer hända för en i sommar, man kanske lyckas få ett jobb och det skulle vara underbart. Blire till att plugga i hösten eller jobba?:S

 ska plugga engelska och matte på komvux iallfal:)

Har nu funderat på att anmälla mig till två sommar kurser i sommar men kan inte bestämma mig för vilken av dom för dom är samma vecka. Ena är att lära sig om att fota med digetal foto vecka . andra är en hälso camp.

Men då är frågan vilken av dom ska jag då ansöka till vill göra båda delarna:)

ja vi får se vad det blir ut av mig.

Av sofie collén - 19 maj 2011 18:53

  

I dag lämnade jag in kursuppgiften på bf:) och lämnade in mitt Cv till ord och begreppen på samhäll känns väldigt bra:) det jag har kvar nu är det sista jag skulle ändra på projektarbetet, sen hoppas jag att jag slipper läxor:)

Kom hem fårn body pumpen för en stud sedan, det var otroligt skönt att vara där och träna igen, känndes kannon bra:) Men nu tänkte jag hinna ta mig en promenad. Älsklingen och han bror for och fiskade Så Iza är i granvåg hos svärmor, nu tänkte jag ta mig en promenad dit vara där till älskingen kommer hem:)

Ovido - Quiz & Flashcards