Alla inlägg den 26 maj 2011

Av sofie collén - 26 maj 2011 14:39

Så otroligt skönt!:) I går fick jag mitt betyg i iso och det blev ett G och jag är lyckligt.

I dag fick jag veta att jag blev godkännd i kursuppigften på bf, blev godkännd i samhäll och religon och mitt projektarbete blev godkännt:) och allt känns super bra nu kan jag släppa skolan och bara roa mig på kvällarna om jag vill,:) och nu blire till att ta tag i träningen på riktigt, det ska bli underbart.

Vi har varit och hämtat våra student t-shirt som vi ska ha på student veckan:) vilken härlig känsla det är nu:) Och nästa vecka då endel av min klass är utomlands och en del på kryssning är jag ledig:) tro vad man ska hitta på:)

Av sofie collén - 26 maj 2011 06:55

  I går blev Iza 4 månader:) snacka om att hon växer , tiden går så otroligt snabbt.Sist jag var på dujuräffren så vägde jag henne och då vägede hon 6,2, så det går framåt:) Hon är helt underbar,jag älskar våran Iza, I går somnade hon och jag i soffan och hon lutandes i mot mig, hur mysigt som hälst. På morgonen är hon också otroligt mysig då kommer hon kryper upp mellan mig och Johannes och ska pussas:) På nätterna ligger hon gärna nere vid fötterna. Jag ågrar verligen inte det här beslut om att vi skulle ta henne. Det känns så otroligt bra:)



Ja i Morgon är Alla betyg satta, då blir det mys kväll med klassen:)

Det är helt sjukt det är ju bara två veckor kvar till studeten. Det som känns jobbigt är ju att man inte har något jobb än:/ Men det löser sig, det kan ta tid innan man får ett,men någon kommer jag få ett jobb man måste ta det posetivt:)

Ovido - Quiz & Flashcards