Alla inlägg den 19 juli 2011

Av sofie collén - 19 juli 2011 09:42

I går kom älsklingen hem och jag och Iza blev jätte glada.

På kvällen blev det body pump, och det var super skönt älskar verkligen då jag kommer i gång med träningen igen:) Nu har johannes semster så nu får han vara hemma och ta hand om våran lilla älskling. Jag ska i väg och jobba 12:30-15.30:)

Sen är det hem igen och rå om mina älsklingar:)

och 18:30 blire body combat!:)

Har även rockat rockring 15 min nu så här på morgon:) det sägs att det ska ge resultat efter 6 veckor så nu ska jag försöka hålla i det här och se om det har jätte någon resultat. Jag är nu ine på min andra vecka, och jag tycker verkligen att det är skit roligt! men nu får ni ha en bra dag för det ska jag ha , nu ska jag rå om mina älsklingar innan jag ska i väg på jobbet!:) kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards