Alla inlägg den 9 november 2010

Av sofie collén - 9 november 2010 07:27

  

skolan började i går igen och dagen gick väll ganska snabbt men var sjukt trött hela dagen. Hade möte i går med syon med så nu har jag tagit bort två ämnen som tog upp mycket tid så jag inte klarade skolan riktigit med kännde jag men nu är gjort och jag hoppas de komma gå bättre ändå nu: )

Tycker det är otroligt skönt att ha kommit i gång med projketarbetet tror jag är uppe i 7 timmar nu känns kannon och efter i kväll och i morgon kväll komma jag vara uppe i 15 timmar och på måndag ska jag åka till sudsvall och gå på kurs inom mary kay och det komma väll ta 4 till 5 timmar med:) komma inte vara nån problem och få ihop timmarna:)

men nu ska jag snart ta och börja gå till skolan hejsvjs:)

Ovido - Quiz & Flashcards