Alla inlägg den 12 november 2010

Av sofie collén - 12 november 2010 16:40

  

Har pricis mejlat till Gk-pulsen om att jag vill bli instruktör hos dom, så nu äre bara att hålla tummen om att jag får bli det skulle vara super kul.

Men ska inte hålla på båda tummarna för dom betyder det otrur och det vill jag ju inte ha.

I kväll hade jag och Emelie prata om att vi skulle kolla vad våra grabbar hade för planer i kväll annars hade vi tänkt att vi hade kunnat umgåts alla 4 och det hade ju varit jätte kul.

Men Johannes skulle i väg vid 8 och bowla med emil och simon. Så sj vet jag inte vad jag ska hitta på än,blir väll till och sitta här hemma sj och se på Idol i min ensamhet, eller så åker jag väll upp till mamma och pappa eller hem till svärmor och umgås där, får se hur kvällen slutar. Men vi bestämde att jag och Emelie att vi skulle höras i morgon och se om vi kunde umgås alla 4 då:) Men på dagen ska jag och älsklingen följa med mamma och pappa till östersund och titta runt där, vi får hoppas på att älsklingen hittar en vinter jacka då:)

Ja nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan äta middag i dag tänkte vi göra hemma gjorda hamburgare super gott. Sedan får vi se hur kvällen slutar:)

Av sofie collén - 12 november 2010 14:48

  

Studie dag grymt så skönt men jag har ju tagit bort två ämnen nu så då hade jag bara haft engelskan i dag. Men i dag har inte gjort så mycket dammat lite här hemma vickit undan tvätten, ska ringa bemaninigen till veckan och se om jag kan få gå in och jobba något nå helger framåt behöver verkligen dom dära pengarna nu. speciellt då de nu snart är jul måste ju ha något att handla julklappar för. ska diska undan nu innan älsklingen komma hem sedan ska jag följa med mamma upp på sjukhustet och hälsa på min gudmor som ha fått åka in igen hon far in och ut nu mest hela tiden nu tycker jag. I går när Johannes och jocke var på bandy så passade jag och Emelie på att umågs lite så äntligen har det blivit av och det var super trevligt i kväll kanske vi ska träffas alla 4 men. men nu ska jag dra eftersom jag skulle följa mamma hejsvejs!:)

Ovido - Quiz & Flashcards