Alla inlägg den 18 november 2010

Av sofie collén - 18 november 2010 07:28

  

I går hade jag sovmorgon till 11:40 super skönt men klev ändå upp vid 7 för vi hade tvättstugan och de är super skönt att ha den på onsdagar då jag ha sovmorgon då sover jag inte bort hela dagen:)

I går då jag hade slutat skolan för dagen då jag kom hem. Så tog jag mig en promenad broarna runt och på kvällen så var jag på de efter längtade body pump som jag nästan inte varit på 4 veckor. Men nu ska jag försöka ta mig på passen igen det är så himmla skönt då man ska gå och lägga sig då man verkligen ha tagit ut sig:) om två veckor börjar bodycombat längtar verkligen det är så himmla kul för man ta verkligen ut sig.:)

Men i dag är det en ny dag och ska snart börja gå till skolan:)

I kväll medans Johannes och Jocke är på bandy tänkte jag se ifall jag och emelie skulle ta och umgås lite igen:) 

Men vi får höras i kväll i morgon:) hejsvejs:) 

Ovido - Quiz & Flashcards