Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

slingat håret i går kväll!:)

Av sofie collén - 21 juli 2011 00:01

 

gamal bild på mig.

Min kusins flickvän kom hit och hjälpte mig med att slinga mitt hår för till veckan ska jag toppa mitt hår och sedan fara i väg och ta studentkortet jag längtar otroligt mkt nu, jag älskar att gå till fotografer och ta kort:) .

Hon visade mig en träningsida som jag ska börja titta in på som jag tyckte känndes bra som heter bodyrock:)


Sen visade hon mig en sida som heter blogovin som man kan spara dom bloggar man läser mest och hitta andras bloggar. en väldigt rolig sida eftersom jag tycker om att läsa bloggar. Du kan hittar bloggar som handlar om träning bloggar som handlar om kost och hälsa mode och skönhet allt möjligt så nu kommer jag läsa mkt flera bloggar!:)  blev tyvärr ingen träning i går kväll men det blev att jag tog min rockring och stog med den i 15 min i morse jag använde den 3 gånger föra veckan och har använt den 3 den hära veckan:) efter 6 veckor ska det ha jätte resultat och det ska bli intressant att se. Jag har säkert skrivt om det förut. Men nu är de väll dax att gå och lägga sig så man orkar med jobbet i morgon!:) hare bra kram:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards