Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

vad tiden går fort!:):/<3

Av sofie collén - 17 oktober 2011 06:52

  helt sjukt vad tiden går fort, här var iza inte gammal hon var bara 8 veckor gammal:) ja och tiden går så sjukt fort för nu är lillgumman 9 månader den 25 oktober:)<3hon är en lycka i mitt liv jag älskar henne otroligt mkt:)


Men nu ska jag springa ner i tvättstugan, fick springa ner och kolla i går kväll om det fanns någon tid och då fanns det på förmiddagen, mamma kommer med tvätt som vi måste tvätta för det var aldelesblöt , dom hade fått stopp i avloppet i tvättstugan . så det måste fixas men dom har ju faktiskt sin svärson som är rörmokare:)så nu ska ska jag springa ner sedan bire en promenad med iza:)


I går kväll var jag på ett nytt träningspass på golds som heter cxworx och det är ett pass som är i 30 min och man tränar mage rella styrk rumpa ryggen. du får ut av träningen.

snabb och effektiv träning på edast 30 min . tuff träning som utmanar såväl fysisk som pskiskt. fuktionella styrkan för balans och rörlighet förbättras ,vilket i sin tur minska risken för skaddor .

ökad förståelse för hur core-musklerna fungerar och varför det är viktigt  för din fysiska hälsa .  motivera dig att våga utmana di sj.


Jag tyckte om det här passet det tog verkligen, och det gick snabbt och var roligt, man träna både med sin egna kropp och med gummiband:) riktigt härligt men jobbigt pass som gick väldigt snabbt. och instruktörerna var cäldigt bra, ska försöka forsätta med det här passet med:)


I dag ska jag i väg på en sak:)

nä men nu har inte ja tid att sitta här måste springa ner nu och sedan ta morgon promenaden hinner inte ta en längre promenad sedan i dag tror ja, ha en bra dag för det ska jag ha:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards