Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie collén - 15 oktober 2011 11:51

   Mina älsklingar!:)


Johannes körde mamma på jobbet och sedan for han och iza tills sin far.

Jag sitter nu och väntar på att johannes bror mk och ska komma och hämta mig.

Jag antonia mk och niklas ska gå på marknaden, jag får inte glöma att jag ska köpa honung till älsklingen, jag ska handla lite mat ja och smaska i mig .kanske någon god chockladboll också sen ska jag kolla om jag hittar helt nyotrala svart strumpor de skulle vara kannon:) skulle behöva kasta alla mina och införskaffa nya så man har par igen och försöka hålla det så med då:P

Av sofie collén - 8 oktober 2011 06:58

  Nu är jag redo och klar:)

har nu sovit några timmar och nu består min dag utav jobb igen:) i dag jobbar jag 8:00-21.00:)

Av sofie collén - 6 oktober 2011 11:05

  

I går hann jag med mkt jag städade i lägenheten:) jag var på gymmet jag lekte med iza jag ringde samtal.jag hann verkligen med mkt.


I dag ska kolla efte present till johannes lilla syster och till han fars sambo:)klev upp och gick på body pump i morse 06:30 sen vart det 40 min på bandet:) och en promenad med iza härligt:)


Nu ska jag se top modell och sedan diska och fara på stan:)


Tog lite bilder på iza i går då vi var ute och lekte:)

Av sofie collén - 6 oktober 2011 11:00

     de jag handlade i sundsvall i lördags:)

Av sofie collén - 5 oktober 2011 08:28

  Nu har nyss druckigt min frukost:)

och min dag ser ut som så

iza har inte vaknat än så tänkte börja städa innan hon vaknar:)

sedan i dag så ska jag ringa till bergittas atelje:)

ska ringa sjukhuset:)

ska söka ett jobb.

och självklart ska jag leka med min älskade iza


lägger upp blider på kläderna i kväll som jag köpte i sundsvall i kväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards