Direktlänk till inlägg 16 december 2011

ont i hjärtat och själen! Ja är lyckligt lottade, ja älskar mitt liv!<3<3<3

Av sofie collén - 16 december 2011 00:03

 

Ja hade verkligen ont i mitt hjärta och själ i kväll då ja skulle fara och jobba. hade städat undan hemma och myst med Iza innan jag skulle fara på jobbet hade satt på musik så hon skulle ha lite ljud. när ja stänger dörren sitter hon där och titta på mig men matte ja vill verkligen följa med dig. Johannes var på bandy så han var inte hemma heller. Sen hade ja fått hem mina nya gardiner i dag från jotex som ja hade beställt till sovrummet ni ska få se bild sedan. Men då hade ja dragit upp persiennerna så man såg ut från sovrummet:) du sitter hon där ch tittar på mig tills hon inte ser bilen längre. Då mådde ja verkligen piss, kännde mig så fruktansvärt elak mot henne och ville bara hämta henne så hon fick följa med. ja va tårögd då ja for. Kärleken till Iza är obeskrivlig, hon är verkligen en del av mig. Jag älskar henne så otroligt mkt. Ja ha haft sån tur som har den bästa pojkvän och den bästa  hund man kan ha som jag älskar obeskrivligt mkt. Jag är lyckligt lottad ja delar mitt liv med dom bästa som betyder allt för mig.<3


Men nu sitter ja här på jobbet igen och slutar kl 07.00 i morgon då ska ja åka hem och mysa med min älskade hund.


Tänkte ja ska ladda upp en massa gammla bilder sedan:)

Men ni får hare så bra för de ska ja ha:)<3

 
 
Ingen bild

Isabelle

16 december 2011 00:35

Iza hr verkligen kommit till rätt personer. Blir så jäkla glad. Ni är så fina tillsammans alla 3. Stor kram från Isabelle o mammakeela

sofie collén

16 december 2011 02:08

tack isabelle de värm mkt när du säger de. Och ja är så jäkla glad över att hon fick sin första tid hos er, ni är verkligen toppen uppfödare, och finns alltid där om det är något vi köpare funderar över. Ni är guld värd:) du får pussa och krama Keela från oss:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie collén - 15 april 2013 23:47

               Bilder i bilen på väg hem från s-holm:)   Nu är det länge sedan jag var här och skrev något:P men som ja ha sagt för så skriver jag då jag känner för det och tycker att jag ha något att berätta.:)   Den 5 april for jag och m...

Av sofie collén - 22 september 2012 06:48

 I dag har jag en känsla som känns spännande och förväntansfull:)   ska nu börja fixa mig in för att jobba i dag:) ...

Av sofie collén - 19 september 2012 04:44

oj vad länge sedan jag skrev nu,vet inte om det kommer bli så ofta som jag skriver, skriver nu då jag känner för det och då jag känner att jag har något att skriva om. Men vem vet jag kanske kommer igång med skrivandet igen:) Jag skriver ju i bloggen...

Av sofie collén - 28 maj 2012 06:52

I går var de Morsdag och då gjorde vi grillat och åt så då var hela gänget samlat min familj och johannes familj:) det var super mysigt och gått!:) ...

Av sofie collén - 24 maj 2012 07:21

I dag ska jag och malin upp på komvux för vi har fått en tid där kl 13:00 för vi ska få lite hjälp med att hitta utbildningar. man måste ju ta och bli något snart, annars kommer ja bli tokig.  men nu ska ja gå och göra mig klar innan ja ska på jobb...

Ovido - Quiz & Flashcards