Alla inlägg den 7 september 2011

Av sofie collén - 7 september 2011 20:04

  

har varit ute på promenader med iza i dag som alla andra dagar:)

Sen blev det middag hos svärmor pankakor åt 3 st tordes inte äta fler då jag skulle på bodycombat 18:00 och jag kan säga aldrig mer pankakor innan träning inte kul må jag säga.

Det blev ett härligt pass:) tror jag aldrig har svättas så mkt som jag gjorde i kväll härligt!:)


den här veckan har jag tränat en så länge

zumba

bodypump

bodycombat

och rocka rockring hemma:)

jag älskar verkligen att träna man mår så bra ut av de.

Men börjar känna av i halsen och örona nu så får se hur man mår i morgon!

ha en fortsatt bra kväll det ska jag ha:)

Av sofie collén - 7 september 2011 14:21

 

Nu tänker jag gå en promenad med iza vid älven:)

och sedan blire bodycombat i kväll 18:00:)

Av sofie collén - 7 september 2011 09:07

          

härlig kväll var det i går!:)

Jag gick på body pumpen som började 17.45 kännde mig riktigt duktig för jag körde med mer vikter än vad jag brukar göra:)

efter det for vi till mamma och pappa och åt middag super gött.

efter det for jag och mamma och hälsade på moster!


det jag måste göra i dag är att beställa ett nytt bank kort eftersom jag fick spärra det i fredags, eftersom jag tappade bort det efter jag hade varit och tankat bilen, sen är engelska på komvux och sen blire väll någon form av träning i kväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards