Alla inlägg den 16 september 2011

Av sofie collén - 16 september 2011 10:37

     nu kom jag och iza in för en stund sedan igen efter att ha varit ut i 40 min otroligt så skönt det är:)

Nu ligger hon under bortdet och sover, och jag har ätit lite lunch,men nu ska jag börja leta fram kläder som jag ska ha på mig i dag:)

jobbar från 13-21:) åå vad roligt det är att vara tillbaka på det stället igen, trivis verkligen att jobba där.


Sen i kväll ska jag ha myskväll med emma!:) så ni får ha en fortsatt trevlig dag!:)

Av sofie collén - 16 september 2011 08:33

  Nu har jag och iza kommit in från promenaden:) jag inser att jag älskar att gå ut och gå tidigt på morgonen, så otroligt skönt det är, det hära ska göras till en vanna:)

Av sofie collén - 16 september 2011 07:19

  God morgon:) har nyss druckigt min frukost, och nu tänkte jag ta med mig iza på en promenad. sen si dag ska jag i väg och jobba på häggen, längtar:)

Tänkte försöka hinna ta lite bilder med systemkamran på i iza så man sedan kan skicka bilder till isabell:)


Beroende på hur jag orkar och känner i kväll blir det nog en mys kväll då jag slutat med emma åström, va länge sedan vi sågs nu. så de skulle vara trevligt.


Men nu ska jag springa i väg!:)

Ovido - Quiz & Flashcards