Alla inlägg den 12 september 2011

Av sofie collén - 12 september 2011 20:58

   

har pluggat lite engelska i kväll det känns otroligt bra:)

sen har jag titta på idol ,och snart blire film mys med mina älsklingar:)

jag hoppas jag klarar mig från allergin i natt så jag orkar gå på matten de skulle behövas:) man blir bara så himla trött av medecinen. men peppar peppar har inte behövt tagit någon medecin i dag, hopppas de fortsätter så. Nu får ni ha en bra kväll så hörs vi morgon!

Av sofie collén - 12 september 2011 15:42

De jag har gjort i dag!

jag sov till 08:00 klev upp och gjorde i årdning nutrilleten. :)

åt den. har duschar och det var hur skönt som hälst, efter det for jag på banken till 10:00 för att ta ut pengar till medecinen, så som jag har medecin här hemma då det blåsar upp utslag.

Hann på mm och köpa diskstället nu hoppas jag det här är ett bra diskställ tycker dom jag ha köpt har varit totlat värdelösa. jag tycker det är lite kul ,saker brukar ju utvecklas i framtiden men diskställ tror jag bara försämras och blir mindre, min svärmor tycker jag har ett bra där det får plats med disk i som hon har haft många år


När jag for hem till mamma och pappa i dag för att leta engelskan så hade jag fått mitt nya bankort jag blev lycklig!:) surt bara att jag hade hunnit varit och tagit ut pengar. men de är som det är, for ut till mamma och kollade i bilen där om engelskan var där men ingen där, när jag kom hem till lägenheten igen så hittade jag åt den. Så nu vet jag ju vilka tider jag ska på engelska på komvux, hade tänkt gå på kvälls passet i kväll med matten men fick ett sms om att det var intställt så det pluggas här hemma i kväll. får se vad man ska hitta på till middag då.


ha hunnit med iza ut på en liten promenad.

När älsklingen kommer hem ska jag se ifall vi ska åka på mio och kolla erbjudandet på både soffa och säng för bra pris.


ja jag tycker jag har hunnit med mkt i dag ha hunnit diskat med och damsugit här hemma tänkte sätta mig med lite mer engelska innan älsklingen kliver innaför dörren. Hoppas ni har haft en bra då.

Ovido - Quiz & Flashcards