Alla inlägg den 2 januari 2012

Av sofie collén - 2 januari 2012 20:59

Nu har ja varit på gymmet för första gången i år:)

började med att springa på banndet en halv timme och sedan vart det en timmes bodycombat:)

i morgon kör vi på de andra passet på gymmet nu ska ja kom i form för 2012:)

körde helt slut på mig va länge sen ja va så trött efter gymmet men det är riktigt skönt. ha en fin kväll!

Av sofie collén - 2 januari 2012 14:31

 

I kväll ska ja på gymmet för första gången för i år:)

18:00 då kör ja bodycombat åå vad ja längtar nu ska all julmat och  nyårs mat bort från min mage:)

Av sofie collén - 2 januari 2012 11:46

Nä nu tänker jag och iza gå ut och gå och sedan ska ja gå på golds och se om det är någon där, behöver ju ett nytt lösenord till då jag ska boka pass.:)

Nu ska  ja försöka träna varje dag förutom på helgerna då ska ja ta det lungt, men nu ska min hälsa och kropp frörändras:)


Av sofie collén - 2 januari 2012 06:46

  

Ja lägger upp den första bilden som togs på mig och iza :)det var samma dag som då vi kom hem i från s-holm efter att ha hämtat henne:) Nu sitter vi och myser här i soffan.


Sitter nu och ska söka efter lite frisyrer eftersom ja ska klippa och alinga håret i morgon:)

Det ska bli så otroligt skönt.


I dag ska ja börja med ett sundare och mer träning det här året.

Ja ska gå på promenad med iza i dag och sedan ska ja ta mig på gymmet endera på ett gympass eller grupppass.

eller ska ja försöka köra på båda.;) nää de vet ja väll inte om ja kommer göra.


Det nyåret firade vi i forsmo hemma hos Anna Karlström och Mattias Ericsson med mkt trevligt folk.

Vi åt en tre rätters middag som va riktigt god :) sen blev de till att dricka lite mer och sedan blev det lite lekar och  mer dricka och champagne vid 12 slaget:) vi var hemma där i från kring 04.30:) Så mitt nya år började riktigt bra:)

och i dag är det den dagen då man känner sig pigg i en efter 2 dagars festande så i dag blir faktiskt gymmet. Men ni får hare så bra och ja hoppas på att året kommer bli jätte bra och att erat år kommer bli super med:)

Ovido - Quiz & Flashcards