Alla inlägg den 4 januari 2012

Av sofie collén - 4 januari 2012 18:12


Har varit en bra dag i dag:)

I morse då vi vaknade så for jag och iza och träffa danni och hennes hund: )så dom fick busa lite granna och dom fungerade bra i hop:)


Va ju på gymmet i går med finaste Elin hon gick till ett springband och det som va bredvid henne stog det ingen på så ja tänkte då att ja kliver väll på de jag då så får vi stå bredvid varandra men de var ju inge lyckat för bandet var igång så ja hamnade på golvet på en gång och slår sönder byxorna upptänkte ja efter en stund att ja hade gjort efter ja hade gått på bandet. De va en man som körde intervallträning på men stängde i av de.Så ja slog mig lite på handen och benet så ja har lite ont nu,men det går över så småningom men jag började verkligen assgarva elin sa att alla hade stannat upp på gymmet och kollade  vad som hände, han som är personlig tränare frågade hur de gick och ja sa bra. sen vare bara att fara hem till svärmor och hon fick plåstra om mig, förstår inte att ingen skrattade ja hade nog inte kunnat hålla mig, men hade ja haft Erika näsholm med mig hade ja haft en som skrattade med mig. :) 


Har int varit ut på min långpromenad en i dag så ska ta och gå den nu, får se om de blir en med malin i kväll men annars blir de i morgon iallfal:) 

hare bra:) 



Av sofie collén - 4 januari 2012 07:40

  






     

  


För och efter bilder:)

ja blev väldigt nöjd så nu är ja nya slingad i håret och klippt och vaxatögonbryna känns underbart:)

blev väldigt  nöjd:)

De blev att ja klippte upp de lite men ska ändå fortsätta spara ut de och de känns väldigt konstig med att ha en snelugg igen men ändå känns de bra:)


Ovido - Quiz & Flashcards