Alla inlägg den 20 januari 2012

Av sofie collén - 20 januari 2012 06:42

  ¨

hejsan världen hoppas allt är bra! med mig är det bra har gjort min andra vecka nu på valla skolan och ja trivs med personalen och barnen helt underbart:) Så nu går ja in på min andra helg känns hur skönt som hälst:)

Jag har inte så mkt tid att blogga nu, ska försöka bli bättre men dagar fylls upp ändå. I söndags anmällde ja mig till en skoterkurs så på måndagen for ja  till helgum på forsta sen var vi på statolj i ons och nu har ja lördag och söndag kvar sedan hoppas ja på att ja har förarbeviset för skoter. det ä också en annlädning till varför inte ha hunnit blogga så mkt i veckan. Men ska försöka bli bättre eftersom jag älskar att blogga. ha en trevlig dag och helg nu så får vi se då vi ses nästa gång:)

Ovido - Quiz & Flashcards