Alla inlägg den 3 maj 2010

Av sofie collén - 3 maj 2010 21:17

  

Nu  kom jag inför dörren bara för en liten stund sen:)

tycker core/boll var ett härligt pass,ska nog försöka fortsätta gå på de.

Kan säga att det inte är de lättaste.

Nu har jag tänkt gå och möta mig älskade pojkvän:) hans träning slutar ju halv. Jag hoppas jag hinner gå och träna i morgon med ,min kusin fyller år och vi ska vara där vid 18:00 sedan måste jag plugga. Sedan måste jag röra på mig på något sätt i morgon:)

Av sofie collén - 3 maj 2010 19:16

  

det har varit otroligt härligt att vara ledig i dag:) va på stan med mamma och åt lunck med henne och hennes frisör:) sedan gick vi runt lite granna. och nu ha jag städat här hemma. och nu ska jag gå och pröva på coreboll och se vad de är för något :) jag hoppas det är kul. hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards