Alla inlägg den 18 maj 2010

Av sofie collén - 18 maj 2010 19:53

 

hejsan!:) i dag var jag och Malin på i drotten så for vi ner på gymet grymt skönt:)

Sedan har jag tagit en  promenad hitt hem till mamma och pappa så nu har jag äntligen gjort klart svenskan och det känns som toppen:) och nu ska jag snart åka och handla för att i morgon ska vi vara funktionerer på nipvallen så då ska jag ha med mig matlåda:) Sen ska jag se om jag får tag på svärmor så kanske jag svärmor och mamma gå ut och går skulle inte alls sitta fel.:) så glad att jag hittat en jätte fin tunika till farmors begravningen hon skulle älskat den och då känns de super bra, men är fruktansvärt tomt utan dig saknar dig hela tiden,men nu äre du än ängel som sitter på min axel varje dag och ger mig kraft och ork till allt jag behöver stöd för. men du komma alltid finnas för mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards