Alla inlägg den 7 maj 2010

Av sofie collén - 7 maj 2010 14:21

  

I dag hann jag med spinningen och de är super härligt:)

sen har jag hunnit damsugit:)

har hunnit träffat Jennifer och jag tycker hon verkar super trevlig:)

Sen har jag alldeles nyss satt i mig en kebabrulle ska ju i väg och jobba kvart över 4 till kvart över 9 i kväll:)sitter inte helt fel med extra pengar. Då jag gick och hämta min kebabrulle frågade dom om jag jag hade något jobb eller var arbetslös. dom behövde en kvinna som kunde jobba där.

Av sofie collén - 7 maj 2010 09:04

  

I dag är de fredag igen och det inbär att SOFIE är ledig i dag,och det är otrloigt skönt.Har iallfal vart på spinningen nu på morgonen och de är så otrloigt skönt att ha de gjort,men lite,less över att jag missade den i onsdags,men så äre ju. Gå inte göra något åt de nu är lite jobbigt att man ha blivit så träningsberoende som man ha blivit men de är ändå skönt för då håller man i gång.Min fredag är iallfal fullbokad i dag ska träffa Jennifer en sväng i dag,sedan måste jag sätta mig och plugga lite sedan ska jag jobba i dag i från 16,15-21,15 så då får man in lite pengar härligt de.Nästa helg kan jag inte ta på mig något jobb för på fredan ska jag mamma,svärmor och matilda åka och titta på Calle Kristiansson så de ska bli kul,och på söndan ska jag stå och sälja på marknaden. Ja men nu ser ni hur min dag komma se ut:)

Ovido - Quiz & Flashcards