Alla inlägg den 6 maj 2010

Av sofie collén - 6 maj 2010 16:41

  

Näpp nu ska jag gå och börja diska och sedan städa undan här.

Älsklingen jobba över och jag vill hinna få städat i tid, så jag mysa lite med min älsklingen i kväll. Och sedan måste jag hinna på bodyattcken och sen ska jag försöka hinna träffa Jennifer så nu vill jag få undan så jag har tid för det jag har planerat under kvällen.

Av sofie collén - 6 maj 2010 07:31

     

hejsan alla läsare! är allt bra med er de är för mig:) i går missade jag spinningen och jag är tokig över de, och i kväll ska jag och Johanness städa här i lägenheten men jag hoppas jag hinner gå på bodyattcken i kväll blire tokig om jag inte hinner,jag har blivit tränings beroende missa jag än dag så känns det piss. så jag hoppas jag verkligen hinner i kväll, i dag är slutet på veckan för mig är ju ledig varje fredag fast i morgon ska jag jobba med börjar inte fören en vi 16:15 och slutar 21:15 men de går nog bra hinner i allfal vara ledig på dagen, och då på morgonen blire till att kliva upp tidigt och dra sig i väg på spinningen. Nä nu måste jag börja gå till skolan så ni få ha de så bra så hörs vi i kväll:) hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards