Alla inlägg den 7 juni 2010

Av sofie collén - 7 juni 2010 13:03

  

Är klar med datan nu så de vart det jag godkänd.

men jag är så besviken på mig sj,det ända ämnet jag tycker att jag har lätt för och hade bestämt mig för att jag ville ha ett vg i idrotten vart bara ett G. Skulle ju ha varit roligt om man kunde ha fått haft ett vg på slutbetyget i allfal,men jag var tycdligen borta för mycket nu i början i på andra året i från idrotten och att jag hade verkat mer angangerad förut. Men nu är tyvär så här det är och inget att göra åt. Kankse kan förska hoppas på ett vg i styrcke träning a nästa år då. Vi får väll se hur det blir men nu är det som det är och inget att göra åt.

Av sofie collén - 7 juni 2010 07:50

  

hejsan! allt bra med er,har inte skrivit på länge nu, har haft mkt med skolan sen har de hänt andra saker. Men nu ska jag försöka komma i gång med bloggandet igen. Nu äre verkligen sommar och det är sissta veckan innan mitt näst sissta sommarlov, och på fredag tar min kusin antonia studenten:) jag längtar verkligen till sommarlovet det behövs verkligen. I helgen hadr vi folk här hemma i lähenheten och vi satt och drack och pratade,super trevligt:) jag slutar halv 12 i dag så jag kanske skriver då om jag komma på något:) hejsvejs!:)

Ovido - Quiz & Flashcards