Alla inlägg den 24 juni 2010

Av sofie collén - 24 juni 2010 09:59

  

I går städade jag lägengeten och det är super skönt att ha de gjort sen i går jag ut i solen,satt i parken med antonia emma och lisa:) jag och antonia gick även och bokade smink kursen i går så den ska vi ha nästa fredag tror det kan bli super kul.senare på kvällen gick jag och antonia på promenad super skönt efter det följde hon med mig då jag skulle sola. Pappa ringde i går kväll och berättade att det var en som hade ringt på moppen så dom ska komma upp i helgen och titta på den,skulle vara super skönt att få den såld.

Då kan jag köpa skorna som jag vill ha:) men ska självklart sätta undan den mästa delen utav den:)


I DAG

klev upp klockan 9:00 har nyss ätit frukost.

jag hoppas det går super bra för mamma på intervjuven skulle vara kul om hon fick sig ett jobb.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slutar älsklingen halv 12 då ska vi handla en massa till midsommar.

Sedan har jag tänkt tagit en promenad ut i det härliga vädret.

Klockan 14:00 så har jag tvättstugan:/ men skönt att få undan tvätten:)

japp så komma min dag se ut i dag, blir kanske till att gå och sola en sväng i kväll med.:)skulle även vilja få med mig någon och bada:)

Ovido - Quiz & Flashcards