Alla inlägg den 30 juni 2010

Av sofie collén - 30 juni 2010 22:06

 

Ja i natt vid 4 tiden kom mamma och hämtade Johannes för han behövde skjuts till sundsvall sedan skulle han ta tåget där i från till s-holm tåget gick 10 över 6 på morgonen,han var kanske frame vid ungefär 10,han är i allfal på en kurs ner i s-holm som kallas för 10 kampen och han hade en väldigt tur som fick åka det var 3 st från västernorlands län och johannes var en av dom och två var i från sundsvall:) jag hoppas han verkligen har det bra där nere, ska ringa och prata med han sedan så får jag höra lite om hur dagen ha varit. Mamma och pappa ville att jag skulle komma hem och sova så ska sova där i natt så dom får ha mig lite granna. Men sedan ska jag pröva sova här i lägenheten sj med.Komma kännas super konstigt att sova hemma hos mamma och pappa. nu är jag vann att sova här i lägenheten med min älskling. Har nyss pratat med älsklingen och det han hade det super trevligt. Längtar till söndag då han komma hem å vad jag ska krama och pussa på han då. trode inte jag skulle behöva hjälp av facket i sommar med det gjorde jag. Så de var bra att jag gick med i det då kicki va på skolan och berätta, så nu har dom hjälp mig så nu trivs jag bättre med de är väll ingen höjdar avdelning. Men nu komma jag klara det hära nu är snart första veckan gjorde:) nä nu ska jag åka hem till mamma och pappa och lägga mig i sängen jag har där hemma på mitt rum. Dom vill att jag skulle komma hem och sova nu medans johannes var i s-holm men jag ska sova där i natt sen ser vi om det blir nå fler. men sov gott 

Ovido - Quiz & Flashcards