Alla inlägg den 22 juni 2010

Av sofie collén - 22 juni 2010 15:24

  

nä nu ska jag börja städa inana älsklingen är hemma. men jag skriver mer i kväll. ska på gymet en sväng med så det blire väll efter det. Tror det komma bli en underbar midsommar och med dom bästa:)<3 

Av sofie collén - 22 juni 2010 10:34

       

Jag vet inte om jag tycker jag passa bättre i kort eller långt. Men nu ska jag ju spara ut det till studenten men efter det ska jag ha lånt eller kort då?!

Ja i bland önksar jag att man var liten igen om man tänker på hur sommaren va. Man for på semster med familjen och man behövde aldrig känna pengar,man va inte i behov av dom som man är nu,nu måste man jobba för att få pengar.Men jag lever ju mitt underbara liv med min älskling han har ju funnits vid min sida i 3 år och 3 månader det är helt underbart jag har hittat min stor kärlek och hoppas att leva hela mitt liv med han vid min sida. Jag har det helt underbart,det kan inte bli bättre än så här.    

Ovido - Quiz & Flashcards