Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av sofie collén - 10 augusti 2010 11:12

  

I dag har jag och älsklingen varit tillsammans 3 år och 5 månader och allt känns 

perfekt,han finns alltid där för mig och de känns så otroligt bra jag vill verkligen leva mitt liv med dig,vi bor tillsammans kan de bli bättre,de är helt underbart. jag har jobbat klart för den hära sommar innan skolan börjar och den hära veckan ha jag och älsklingen semster tillsammans, i går for jag älsklingen mk, antonia och emil till himla badet  men de var inget speciellt men tycker ni ska åka dit sj för att ta reda på vad ni tycker. I går på väg hem fick Johannes fortkörningsböten de va inte de roligaste som hända första dagen på semstern:/ men de är sånt som kan hända.men de är grymt härligt att vi är ledig tillsammans:) Ja och nu då jag är ledig ska jag se till så jag orkar ta mig på gymet jag måste verkligen komma i gång med träningen nu:) men nu ska jag åka med  älsklingens och hans bror och mks  vän per följa med dom fiska:) sen i kväll blire de gymet:) i går fyllde min älskade pappa 55 år grattis till pappa igen. men nu får ni hare så bra så ska jag försöka komma i gång med bloggandet igen nu då jag är ledig.

Ovido - Quiz & Flashcards