Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av sofie collén - 23 augusti 2010 22:24

  

Nu har klockan börjat ticka och snart ska man sova. Och i morgon då man vaknar så ska man göra sig i årdning för att fara på skolan och träffa alla igen:)

I morgon äre det första dagen efter sista sommar lovet och på det sista året:)

 I morgon har vi bf i från halv 9 till 11:00 sen har man håltimme fram till klockan 13,05 sedan slutar jag 10 i 4:) men nu får ni sova så gott. för det ska jag göra:)

Av sofie collén - 23 augusti 2010 16:57

        

Dagen börjar med att jag sov till 9:00 sedan blev det att dra på gymmet och lyfta lite vikter:) efter de gick jag hem och på vägen hem möte jag svärmor så hon undrade om vi skulle luncha,och hennes lunch började 12:) så jag var och köpte bagutter som sedan åt.Hon hade lunch fram till 1 klockan 2 hade jag tvättstugan så jag gick ut på stan och tittade lite för att jag skulle få komma ut lite. Sen vi 14:00 så började min tvätt tid. Och nu håller jag på att laga makaronipudding. Sedan i kväll så vet jag inte om jag ska gå på zumban eller om jag ska följa med Johannes och gratta hans kompis simon på 21 års dag får se vad kvällen bjuder på sedan:) hejsvejs:)

Av sofie collén - 23 augusti 2010 09:27

Nu börjar sommarlovet närma sig sit slut. Och i morgon äre åter tillbaka till skolan men nu äre 1 år kvar sedan tar jag studenten sedan har jag gått 3 år på gb:) Nu blire det sista året med mina bf brudar, jag längtar till studenten men  fy vad jag komma sakna klassen,vi äre verkligen toppen bra klass.Sen äre bara ut i arbetslivet och söka jobb:)  men hur har erat sista lov varit? mitt har varit helt ok men det hade nog kunnat varit bättre. Jag har jobbat 6 veckor på skärvsta gården fast på en annan avdelning i stället för gläntan. Sommaren där började väll inte så toppen men det. Men det vart helt ok sedan:) har hunnit träffat lite vänner men inte så många man har ju jobbat så mkt. Jag och johannes ha varit ledig en vecka tillsammans:) första dagen for vi och emil, mk och antonia till sundsvall på himlabadet men de va inte så märkväedigt, på vägen hem efter vi hade shoppat så fick ju ålsklingen fortskörningsböter:/ de va inte så kul,så de vart inga fler små utflyckter som vi hade tänkt, men vi var ju en då ledig en vecka tillsammans och de va underbart. sedan föra veckan var jag till sundsvall med kusin erika och moster kajsa så då vart det en hel del som jag handlade med:) jag har haft riktigt bra lov ändå det sista sommarlovet har nu varit. Nästa sommar vill jag inte jobba på skärvst gården skulle vilja göra något nytt så får se vad de blir,och då är man ju student med och då vill man ju trivas om man ska får gå in och jobba extre. Men nu är jag skrivt om mitt sommarlov:)

ni får hare så bra så länge:)    

Ovido - Quiz & Flashcards