Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av sofie collén - 20 augusti 2010 23:28

  

Jag har blivit väldigt dålig på att skriva på min blogg nu. men som kommer och går i bland har man mkt att skriva om och i bland vet man inte vad man ska skriva om. Den hära veckan har varit bra har hunnit med mkt. Träffade som sakt sara i måndag va och hälsa på henne och Kim i deras lägenhet så de va kul och få träffa dom:) I tisdags var jag till sundsvall med kusin erika och moster kajsa handlade en heldel ska fota de sedan så ska ni få se:) i onsdag skulle jag träffa emelie men de blev inte av så de blir nog på måndag kanske:) i dag är fredag och jag har varit och ätit lunch med älsklingen och pappa,glömde nämna att mamma va på arbetsintervjuv i går så jag hoppas de gick bra för henne så hon får jobb. Sendan har jag kommit i gång bra med träningen men inte varit på gymmet tror jag ska ta mig ditt i morgon men både måndag onsdag torsdag och fredag  har jag gått varje dag 8,6 km härliga morgon promenader ska ut och gå i morgon med :) har hunnit träffat tone med i veckan en sväng:) jag har hunnit allt jag planerade och de känns super:) I morgon ska jag upp och promenar vändan igen sendan blire stan måste hinna inhandla skolsaker innan skolan börja,mot kvällen blir det middag hos svärfar:) kan inte lova att jag blogga i morgon men ska försöka hare så bra:)


Ovido - Quiz & Flashcards