Alla inlägg under maj 2011

Av sofie collén - 19 maj 2011 18:53

  

I dag lämnade jag in kursuppgiften på bf:) och lämnade in mitt Cv till ord och begreppen på samhäll känns väldigt bra:) det jag har kvar nu är det sista jag skulle ändra på projektarbetet, sen hoppas jag att jag slipper läxor:)

Kom hem fårn body pumpen för en stud sedan, det var otroligt skönt att vara där och träna igen, känndes kannon bra:) Men nu tänkte jag hinna ta mig en promenad. Älsklingen och han bror for och fiskade Så Iza är i granvåg hos svärmor, nu tänkte jag ta mig en promenad dit vara där till älskingen kommer hem:)

Av sofie collén - 17 maj 2011 06:37

            

Nu är kavajen beställd till sutdenten nu äre bara att hoppas på att den sitter bra, fast jag beställde min i svart:) Ska ta kort på skorna sedan ska ni få se dom med:)

Av sofie collén - 13 maj 2011 08:58

 

I dag då jag kom på skolan fick jag veta att jag inte hade någon engelska, min lärare hade försökt fått tag på mig i går kväll och i morse för att säga att jag inte behövde komma, men då fick jag iallfal lämna in utvärderingen av tidsresan. men nu är jag hemma igen.


i dag ska jag


Städa

köpa frimärken

ska skicka i väg två kuvärt

plugga

bolaget ,det blir ju klassfest i morgon med nipan:)

sola

får se om jag tänker ta mig ut och gå i det hära trista vädert.

Fast igentligen finns det ju inget dåligt vänder utan bara dåliga kläder:P


Av sofie collén - 13 maj 2011 06:58

i går redovisade vi svenskan för klassen,är så otroligt skönt att den äntligen är gjorde, så nu kan jag släppa tidsresan helt,för i går kväll utvärderarde jag den super skönt ska gå och lämna in den uppgiften i dag:)


i går hade vi även svenska nationella den muntliga delen så nu är jag äntligen godkännd i sv:) nu äre bara att hoppas på att man blir godkännd i samhäll och religonen:)


tänk att snart är jag färdig med skolan det ska känns otroligt skönt.

Men ska plugga på komvux till hösten tänkte plugga upp engleskan och matte A :)

Av sofie collén - 12 maj 2011 08:00

          

Nu har jag hittat bikinin jag vill beställa för att ha i sommar:)

Av sofie collén - 12 maj 2011 07:03

har nu tränat på tidsresan lite, ska nu äta frukost och sedan träna igen:) ska ätligen redovisa den ska bli så skönt då den är gjord:)

Av sofie collén - 11 maj 2011 21:25

  Jag har kommit fram till att jag vill ha mig en kronas cykel:) vill ha en cykel så man inte behöver ta bilen jämt så man kan spara lite pengar. Jag trode dom hade slutat tillverka dom men det har dom inte:) får se om jag ska ta och beställa en sån hära sedan någon gång:)

Av sofie collén - 11 maj 2011 19:54

Jag är typ världens lyckligaste :) ätligen har vi en dator igen och jag kan lyssna på musik igen på morgonen:D;D:D:D:D:D:D:D:D

Ovido - Quiz & Flashcards