Alla inlägg under maj 2011

Av sofie collén - 10 maj 2011 22:02

  4 år och en månad det är helt underbart:) många år till vill jag ha med dig!!!:)<3

du är det bästa som hänt mig, finns alltid där för mig:)<3

Av sofie collén - 10 maj 2011 20:10

  Ja den 8 maj hade du varit borta från mig i ett år. Och längtan är otroligt stor efter dig.du finns i mina tankar ofta. Jag hoppas du har det bra där du är och att du får leva med farfar. Ja om du bara skulle funnits här hos mig så skulle jag berätta hur mkt du betyder och att jag älskar dig. Jag ska skulle ge dig en stor kram, så du verkligen skulle känna att jag verkligen älskar dig. Jag skulle inte kunnat ha någon bättre farmor. Du är en stor del av mig.Jag önskar att du hade fått varit med på min student. Jag minns att du sa nästa år är Sofies tur. Men du kommer ändå finnas med mig där då. jag hoppas verkligen att du har det bra där du är min älskade farmor.!!!!!!<3<3<3<3<3

Av sofie collén - 3 maj 2011 22:28

 

Har nu mejlat in mitt projektarbete till Christina ska bli skönt att släppa det ett tag tills hon godkänner det, ifall jag måste göra något mer men jag hoppas på att inte behöva det.




Av sofie collén - 1 maj 2011 21:47

  Ja i dag har jag haft det fult upp. Har jobbat med projektarbetet många timmar förutom då jag var på valpkurs och grattade Anna. Annars har hela min dag bestått av projektarbetet . I morgon efter vi ha tränat på tidsresan blire till att sätta sig med projektarbetet igen och försöka få det klart, kommer vara väldigt skönt då det äntligen är klart. Kommer nog inte hinna träna något den här veckan heller, men får väll ta fram hopprepet då:)

Mitt lov har varit bra har fått en hela vecka med min underbara valp Iza, det är så kul för jag tycker allting går framåt hela tiden. I lördags for vi till rotsidan och på söndagen for vi till västanafallet. Har varit så mysigt och rätt så bra väder. Sen har ju hela veckan bestått av Skolarbetet det sista lovet det har bestått av en massa plugg.:/Men är ju klar med samhällsuppgiftern och hemskrivningen i psykosocialt arbete är klart med:) så nu äre svenska uppgifterna kvar.

I morgon ska jag ringa bemanningenhet inom barnomsorgen. och gå och kolla hur det blir med jobb där jag har sökt. har ju inte fått något svar så då måste man gå och fråga. Men nu får ni ha det bra nu ska jag vila inför i morgon då det är skola igen. Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards